Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Två korkade frågor,

Kan man visa vunna händer i den nya klienten?

Den löjliga pratbubbelfunktionen, kan man ändra de förvalda kommentarerna ? sett att vissa har andra kommentarer än de jag har, på €borden översätts kommentarerna till det språk varifrån spelaren loggat in?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, säger Tag_H :

Två korkade frågor,

Kan man visa vunna händer i den nya klienten?

Den löjliga pratbubbelfunktionen, kan man ändra de förvalda kommentarerna ? sett att vissa har andra kommentarer än de jag har, på €borden översätts kommentarerna till det språk varifrån spelaren loggat in?

Förstår ej första frågan.

Ja, tryck på pilen i hörnet så dyker det upp ett gäng andra alternativ. Engelska är väl ganska universalt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

15 minuter sedan, säger Lasery :

Förstår ej första frågan.

Ja, tryck på pilen i hörnet så dyker det upp ett gäng andra alternativ. Engelska är väl ganska universalt?

I den gamla klienten kunde man välja, dölj eller visa vunna händer. En bra bluff när alla lägger sig kan ju vara kul att visa ;)

Jag ser bara svenska därav min fråga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Tag_H :

Två korkade frågor,

Kan man visa vunna händer i den nya klienten?

Den löjliga pratbubbelfunktionen, kan man ändra de förvalda kommentarerna ? sett att vissa har andra kommentarer än de jag har, på €borden översätts kommentarerna till det språk varifrån spelaren loggat in?

Tror man kan visa hålkorten genom att klicka på dem innan handen är över 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Tag_H :

Två korkade frågor,

Kan man visa vunna händer i den nya klienten?

Den löjliga pratbubbelfunktionen, kan man ändra de förvalda kommentarerna ? sett att vissa har andra kommentarer än de jag har, på €borden översätts kommentarerna till det språk varifrån spelaren loggat in?

jag som inte spelat på en sajt med pratbubblefunktion tidigare uppskattar de retarderade konversationer som uppstår efter en stor hand vunnen genom ett suspekt spel och de involverade tvingas kommunicera med en handfull förvalda repliker. skrockar alltid när jag ser framför mig hur den tiltade förtvivlat försöker idiotförklara motspelaren men blir ännu mer frustrerad av de begränsade valen. typiskt exempel när någon bluffat med en hand som slår synarens bluff catcher:

A: "skojar du?"

A: "riktigt proffs!"

B: "fin hand!"

A: "bluff?"

B: "fin hand!"

A: "riktigt proffs!"

 

Redigerad av lamern
  • Haha 5
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger lamern :

jag som inte spelat på en sajt med pratbubblefunktion tidigare uppskattar de retarderade konversationer som uppstår efter en stor hand vunnen genom ett suspekt spel och de involverade tvingas kommunicera med en handfull förvalda repliker. skrockar alltid när jag ser framför mig hur den tiltade förtvivlat försöker idiotförklara motspelaren men blir ännu mer frustrerad av de begränsade valen. typiskt exempel när någon bluffat med en hand som slår synarens bluff catcher:

A: "skojar du?"

A: "riktigt proffs!"

B: "fin hand!"

A: "bluff?"

B: "fin hand!"

A: "riktigt proffs!"

 

Underbart. Skulle vilja se Whistler jobba i nya chatten.

  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

26 minuter sedan, säger AceUpMySleeve :

Lite märkligt att ingen poängterat buggen när man multi-tablar och klienten automatiskt kryssar i "fold"-knappen på något random bord innan det är ens tur att agera och man inte ens rört bordet i fråga.
Vet inte hur många premiums jag råkat foldat. Verkar dock bara hända preflop.

det har aldrig hänt mig. är det du som är en "klient" kanske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

17 timmar sedan, säger AceUpMySleeve :

Lite märkligt att ingen poängterat buggen när man multi-tablar och klienten automatiskt kryssar i "fold"-knappen på något random bord innan det är ens tur att agera och man inte ens rört bordet i fråga.
Vet inte hur många premiums jag råkat foldat. Verkar dock bara hända preflop.

Aldrig hänt mig heller

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

47 minuter sedan, säger javadheterman :

Jag återaktiverade min gamla HM2 licens men har problem med att hitta den lokalt sparade handhistoriken. Någon som vet var den sparas på default och om man behöver ha klienten på engelska för att få hm att importera händerna?

hm2 funkar inte för ipokers format och holdem manager underhåller inte längre hm2

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2023-05-25 kl 18:00, säger -kev- :

Någon som lyckas få in händer i HM2 eller PT4? 

Har hittat till mappen men får bara error på händerna när man importerar. 

Skulle gissa att du har klienten installerad på svenska, en måste ha ha engelska för att huden ska fungera.

 

Den 2023-05-28 kl 16:58, säger Svenska Fel :

Funkar h2n till svs?

Nej inte än.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2023-06-04 kl 11:00, säger brusig1 :

Skulle gissa att du har klienten installerad på svenska, en måste ha ha engelska för att huden ska fungera.

 

Nej inte än.

Kollade regelbundet efter en update i typ 1 månad (H2N 3) tills jag insåg att i H2N 4 Beta hade det tydligen kommit en update nästan direkt 😑

En bonus är att betan är gratis med

image.png

 

Btw, svara knappen (eller vad det nu står) har blivit osynlig i forumet  men går att klicka på ändå 😂
Sett att jag inte är ensam om detta problemet

Redigerad av Svenska Fel
  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger Svenska Fel :

Kollade regelbundet efter en update i typ 1 månad (H2N 3) tills jag insåg att i H2N 4 Beta hade det tydligen kommit en update nästan direkt 😑

En bonus är att betan är gratis med

image.png

 

Btw, svara knappen (eller vad det nu står) har blivit osynlig i forumet  men går att klicka på ändå 😂
Sett att jag inte är ensam om detta problemet

Åkte på nitlotten att skriva en lång jäkla uppdatering i dagboken bara för till mitt stora förtret upptäcka att det inte gick att svara/skicka. 😃
 
Snyggt att köra med en osynlig variant 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...