Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

7 minuter sedan, säger svs_spelare_85 :

Vill installera svs som admin, så jag kan använda ipokertools, men det går inte. Går bara att starta första gången efter installation, därefter får jag ett svart kryss när jag försöker öppna.

 

Någon som fått liknande, som har en aning om vad man kan göra? ty

Löst. Va bara tvungen att högerklicka på SVS ikon>properties>compatibilty>run this prog as admin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

23 timmar sedan, säger svs_spelare_85 :

Hmm jag får inte ipoker tools att klicka i " Session will expire due to inactivity ", den som dyker upp var 10e min eller vad fan det är. Nån som fått det att funka?

Table -> Autoactions -> Klicka i rätt ruta.

Sen under "General" och "Table" klicka i Autoactions

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ni märkt att helt plötsligt så, drar inte klienten onormalt mycket processorkraft längre,

Skum bugg, när klienten lastar ner så mycket och processorn ligger på 100% bordet blir frånkopplat, borde man inte stänga ner tills det problemet är löst, nu funkar det som det ska, men trodde ju min dator höll på att säga upp sig. Undrar lite vad som var fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan som har pokertracker 4 på nya klienten som upplever att händer inte kommer med i HUD:en? Det mesta kommer med men en hel del saknas. Framförallt 200bb potter man märker av att det saknas men säkert en del mindre som inte kommer med heller. 

Mindre problem men kan ju kolla om nån löst följande problem också: I grafen så har jag BB som default, och när man byter till att visa resultat i "my currency" så bara vänder den på grafen rakt uppåner. Nån som vart med om detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
5 timmar sedan, säger fourreal :

Jag försöker få SVS att fungera i pokertracker 4 men jag kan inte hitta handhistory filen när jag försöker ställa in det i PT4?

Kan någon vara snäll att förklara för mig hur jag hittar den?
Har verkligen letat överallt...

Kanske är för att mappen "appdata" är dold i explorer.

image.thumb.png.547922f239ccf1e579b519a014572cc8.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...