Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Just nu, säger Lundin89 :

400kr/mån svindyrt... que? Med tanke på hur mycket mer information man får tillgång till är det grus. Räcker med att man får se FIs hand i EN väsentlig pott för att man ska ha tjänat tillbaka stålarna flerfaldigt. 400kr kanske är mycket pengar, men det är inte dyrt med tanke på vad du får.

Då borde HEM/PT ta 1000 dollares/månad för sitt program om man ska tänka sådär. Sedan är det sällan att jag får sådana sjuka reads med hjälp av convertorn att jag tjänar massa gratis buyins. Men det kanske är bara jag som suger. Andra kanske kan läsa folks souls med hjälp av convertorn. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, säger Iggan :

Då borde HEM/PT ta 1000 dollares/månad för sitt program om man ska tänka sådär. Sedan är det sällan att jag får sådana sjuka reads med hjälp av convertorn att jag tjänar massa gratis buyins. Men det kanske är bara jag som suger. Andra kanske kan läsa folks souls med hjälp av convertorn. 

Att jag sa EN hand kanske är att hårddra det, men spelar du ofta mot dem du möter ökar det nog din winrate markant om du får tillgång till enkla fingervisningar om motståndarnas spel. Inte minst så tror jag många andra regs använder sig av tjänsten, och har tillgång till mer information om dig än vad du har av dom, bara den biten är värd bra mycket mer än någon hundralapp tycker jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, säger Iggan :

Då borde HEM/PT ta 1000 dollares/månad för sitt program om man ska tänka sådär. Sedan är det sällan att jag får sådana sjuka reads med hjälp av convertorn att jag tjänar massa gratis buyins. Men det kanske är bara jag som suger. Andra kanske kan läsa folks souls med hjälp av convertorn. 

Skillnaden ligger i att HM2/Pokertracker har en helt annan konkurrensutsättning. Vilket leder till lägre pris för varan.  

SvS-convertern har dessutom väsentligt lägre antal potentiella köpare. Det finns liksom från början inte i närheten av samma incitament för att utveckla(och underhålla) en specifik mjukvara endast för en viss delmängd av SvSs lilla spelarpool. 

Så jag tycker 400kr per månad är ett fullt skäligt pris. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

8 minuter sedan, säger Deo1 :

Det jag inte fattar är hur converten kan visa muckade händer? Kan den bör väl även jag kunna ta del av muckade händer på något vis?

Är ingen dataexpert men gissar på att SVS klienten sparar muckade händer i minnet någonstans, varpå convertern läser adressen och översätter de till en hand. Ser inte hur det annars är möjligt. DLL injection typ

Redigerad av degenstein
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...