Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Den 2018-12-19 kl 02:04, säger SvartaKattten :

Hej!

Jag ber om ursäkt för sent svar, Luna. 

Enligt rykten oberoende av varandra så ligger det till som följer:

Nån i ledningen tyckte klienten skulle bli allt för rörig med så pass många olika alternativ per bord, på samma nivå. De har sedan tagit upp detta och bollat fram och tillbaka med vissa utvalda regs på klienten, och enligt SvS själva så är det just dessa spelarna som kommit med de slutliga önskemål som idag ligger till grund för klientens utbud. De valde att skrota 2-4, 5 max och istället satsa på 2.50-5 borden , 5 max.

Om det stämmer angående att ett visst antal regs har vart inblandade i beslutet låter jag vara osagt. Jag har nämligen inte fått detta bekräftat till 100% , så det vore fel av mig att säga att det förhåller sig så. Men detta är vad jag har hört från flera olika källor, oberoende av varandra. 

Mvh

Svartakattten

 

Nu är 5-max borden tillbaka på 2-4 igen. 

Haha, vad är detta för cirkus?

Redigerad av Luna
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Får ibland problem med att uppkopplingen till SVS går ner på 1/3 staplar trots att allt annat flyger fram som det ska. Det har varit när jag lämnat datorn på över natten, och sen när jag startat om datorn har det gått fint igen. 

Ingen aning om varför, men omstart av PC har funkat när omstart av router eller nätverksanslutning i windows inte gett resultat. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Den 2019-01-28 kl 10:57, säger magico :

Hur funkar det med convertern om man spelar på flera datorer? 400kr/månad är det värt för mig men inte 400kr/månad per dator jag spelar på(3st).

Det är 400kr/mån per dator. Jag frågade dem om det och det funkar bara på en dator, vilket är jävligt surt och därför bestämt mig för att skita i convertorn framöver. 400kr/mån är redan svindyrt som det är och vägrar betala 800kr/mån för att använda det på båda mina datorer. 

Redigerad av Iggan
  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

12 minuter sedan, säger Iggan :

Det är 400kr/mån per dator. Jag frågade dem om det och det funkar bara på en dator, vilket är jävligt surt och därför bestämt mig för att skita i convertorn framöver. 400kr/mån är redan svindyrt som det är och vägrar betala 800kr/mån för att använda det på båda mina datorer. 

400kr/mån svindyrt... que? Med tanke på hur mycket mer information man får tillgång till är det grus. Räcker med att man får se FIs hand i EN väsentlig pott för att man ska ha tjänat tillbaka stålarna flerfaldigt. 400kr kanske är mycket pengar, men det är inte dyrt med tanke på vad du får.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, säger Lundin89 :

400kr/mån svindyrt... que? Med tanke på hur mycket mer information man får tillgång till är det grus. Räcker med att man får se FIs hand i EN väsentlig pott för att man ska ha tjänat tillbaka stålarna flerfaldigt. 400kr kanske är mycket pengar, men det är inte dyrt med tanke på vad du får.

Då borde HEM/PT ta 1000 dollares/månad för sitt program om man ska tänka sådär. Sedan är det sällan att jag får sådana sjuka reads med hjälp av convertorn att jag tjänar massa gratis buyins. Men det kanske är bara jag som suger. Andra kanske kan läsa folks souls med hjälp av convertorn. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...