Iggan Postad 13 Februari , 2019 Rapport Share Postad 13 Februari , 2019 Just nu, säger Lundin89 : 400kr/mån svindyrt... que? Med tanke på hur mycket mer information man får tillgång till är det grus. Räcker med att man får se FIs hand i EN väsentlig pott för att man ska ha tjänat tillbaka stålarna flerfaldigt. 400kr kanske är mycket pengar, men det är inte dyrt med tanke på vad du får. Då borde HEM/PT ta 1000 dollares/månad för sitt program om man ska tänka sådär. Sedan är det sällan att jag får sådana sjuka reads med hjälp av convertorn att jag tjänar massa gratis buyins. Men det kanske är bara jag som suger. Andra kanske kan läsa folks souls med hjälp av convertorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 13 Februari , 2019 Rapport Share Postad 13 Februari , 2019 4 minuter sedan, säger Iggan : Då borde HEM/PT ta 1000 dollares/månad för sitt program om man ska tänka sådär. Sedan är det sällan att jag får sådana sjuka reads med hjälp av convertorn att jag tjänar massa gratis buyins. Men det kanske är bara jag som suger. Andra kanske kan läsa folks souls med hjälp av convertorn. Att jag sa EN hand kanske är att hårddra det, men spelar du ofta mot dem du möter ökar det nog din winrate markant om du får tillgång till enkla fingervisningar om motståndarnas spel. Inte minst så tror jag många andra regs använder sig av tjänsten, och har tillgång till mer information om dig än vad du har av dom, bara den biten är värd bra mycket mer än någon hundralapp tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 13 Februari , 2019 Rapport Share Postad 13 Februari , 2019 7 timmar sedan, säger Iggan : Då borde HEM/PT ta 1000 dollares/månad för sitt program om man ska tänka sådär. Sedan är det sällan att jag får sådana sjuka reads med hjälp av convertorn att jag tjänar massa gratis buyins. Men det kanske är bara jag som suger. Andra kanske kan läsa folks souls med hjälp av convertorn. Skillnaden ligger i att HM2/Pokertracker har en helt annan konkurrensutsättning. Vilket leder till lägre pris för varan. SvS-convertern har dessutom väsentligt lägre antal potentiella köpare. Det finns liksom från början inte i närheten av samma incitament för att utveckla(och underhålla) en specifik mjukvara endast för en viss delmängd av SvSs lilla spelarpool. Så jag tycker 400kr per månad är ett fullt skäligt pris. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Deo1 Postad 13 Februari , 2019 Rapport Share Postad 13 Februari , 2019 Det jag inte fattar är hur converten kan visa muckade händer? Kan den bör väl även jag kunna ta del av muckade händer på något vis? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
degenstein Postad 13 Februari , 2019 Rapport Share Postad 13 Februari , 2019 (redigerade) 8 minuter sedan, säger Deo1 : Det jag inte fattar är hur converten kan visa muckade händer? Kan den bör väl även jag kunna ta del av muckade händer på något vis? Är ingen dataexpert men gissar på att SVS klienten sparar muckade händer i minnet någonstans, varpå convertern läser adressen och översätter de till en hand. Ser inte hur det annars är möjligt. DLL injection typ Redigerad 13 Februari , 2019 av degenstein Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stefanovic Postad 19 Februari , 2019 Rapport Share Postad 19 Februari , 2019 Läste precis att svenska spel kommer börja erbjuda garanterade prispotter i sina turneringar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 19 Februari , 2019 Rapport Share Postad 19 Februari , 2019 2 timmar sedan, säger stefanovic : Läste precis att svenska spel kommer börja erbjuda garanterade prispotter i sina turneringar. Då riskerar ju Svenska Spel att gå back. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lundin89 Postad 19 Februari , 2019 Rapport Share Postad 19 Februari , 2019 13 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Då riskerar ju Svenska Spel att gå back. Kort svar nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 20 Februari , 2019 Rapport Share Postad 20 Februari , 2019 15 timmar sedan, säger Lundin89 : Kort svar nej. Sådant har hänt andra bolag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 20 Februari , 2019 Rapport Share Postad 20 Februari , 2019 36 minuter sedan, säger Folke Rosvall : Sådant har hänt andra bolag. Gissar att SvS kommer ha en prispott som är justerad efter vad som är estimerat. Så tror nog de kan vara rätt safe. Inte som att de kommer ha 1 miljon USD i potten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 20 Februari , 2019 Rapport Share Postad 20 Februari , 2019 7 timmar sedan, säger KlonkSteve : Gissar att SvS kommer ha en prispott som är justerad efter vad som är estimerat. Så tror nog de kan vara rätt safe. Inte som att de kommer ha 1 miljon USD i potten... Du har nog rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 28 Februari , 2019 Rapport Share Postad 28 Februari , 2019 Kan man göra filter så att flop and go filtreras bort? Kan man ta bort ansvarsfullt spelande-meddelandet som ploppar upp efter x tid och frågar om man vill stänga ner borden? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StoffeRemy Postad 28 Februari , 2019 Rapport Share Postad 28 Februari , 2019 (redigerade) PYO rankingen är tillbaks på Svs. Glädjande besked för alla er som gillar turneringar. https://spela.svenskaspel.se/poker?flik=ranking Redigerad 28 Februari , 2019 av StoffeRemy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AmyWinehouse Postad 4 Mars , 2019 Rapport Share Postad 4 Mars , 2019 (redigerade) Någon mer som har problem att logga in i klienten? Jag kommer till sidan "Självtest" när jag trycker logga in ? Nvm nu fungerar det igen. Redigerad 4 Mars , 2019 av AmyWinehouse - Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HwardShore Postad 4 Mars , 2019 Rapport Share Postad 4 Mars , 2019 15 minuter sedan, säger AmyWinehouse : Någon mer som har problem att logga in i klienten? Jag kommer till sidan "Självtest" när jag trycker logga in ? Nvm nu fungerar det igen. mm kan inte heller logga in.... svara inte när jag trycker på mobilt bank id Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doggfather Postad 13 Mars , 2019 Rapport Share Postad 13 Mars , 2019 Måste hela tiden flytta runt HUD-rutorna för de olika spelarna varje gång jag öppnar ett nytt bord när jag använder Svenska Spel Converter, trots att jag trycker på "save this layout". Jag använder Pokertracker 4. Någon som vet hur man kan lösa det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 Bara jag som inte kan logga in? Får detta meddelandet: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AmyWinehouse Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 Får samma meddelande ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hyfie Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 Får också samma meddelande! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 (redigerade) Testa köra svenskaspels program som admin. Gjorde att jag kunde logga in. Redigerad 3 April , 2019 av muren Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 För mej fungerar det som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SvartaKattten Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 Som "Luren" säger. Starta programvaran i adm läge, så fungerar det. Någon bugg tydligen. En ny programvara lär skickas ut inom kort automatiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AmyWinehouse Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 Bara för mig det laggar sönder atm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klas andersson Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 3 minuter sedan, säger AmyWinehouse : Bara för mig det laggar sönder atm? laggar ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DetHärÄrMittNick Postad 3 April , 2019 Rapport Share Postad 3 April , 2019 Nått fel är det. Middagskampen ska starta 18.30 men står fortfarande "registrering" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts