blää Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 ähh de 1000 i startmarker var ju perfekt eftersom alla började få panik redan på tredje nivån och började pusha vilt....nu blir det ju långsammare Citera
Backir Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Jag skickade en felanmälan till svs. Jag blev utkastad stup i kvarten och klienten hängde sig lite då och då. Jag fick bara till svar att de minsann inte var något fel på klienten utan att jag skulle kontrollera mitt internet. Citera
Qhunden Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Nått jäkla lagg är det idag också.. och sitout-buggen blir jävligt mycket mer irriterande då. Citera
bigdwarf Postad 18 Mars , 2010 Rapport Postad 18 Mars , 2010 Har lite problem med att "floppen", alltså korten inte flyter upp snyggt utan hackar sig fram...någon som har samma problem och vet vad det kan bero på? har precis bytt dator men till en betydligt snabbare å kraftfullare så inte där problemet ligger... har det nåt med directX updates att göra lr något annat? Citera
SunTzu Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Mailade supporten igår om buggen att händer inte sparas om man stänger ner bordet direkt efter handen (Gör så att mitt PT visar åt helvete fel resultat pga alla ragequits efter suckouts). Dom sa att det är samma fel om man disconnectar och att dom jobbar på felet. Odds på att dom nånsin kommer fixa en bugg ? Citera
Ängeln17 Postad 26 Mars , 2010 Rapport Postad 26 Mars , 2010 Odds på att dom nånsin kommer fixa en bugg ? Eftersom den funnits sedan de startade så är det nog ganska högt . Citera
Jimmy_the_Rose Postad 28 Mars , 2010 Rapport Postad 28 Mars , 2010 WTF Fick just en popup om att dom stänger ner om 30min....en LÖNELÖRDAG??? Någon med mer info om vad dom idiotiska trollen på svs håller på med? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 28 Mars , 2010 Rapport Postad 28 Mars , 2010 Men seriöst...varför inte avakta och ändra det vid 6-tiden. Dock inte förvånad för 5 öre. Citera
jaken Postad 28 Mars , 2010 Rapport Postad 28 Mars , 2010 kommer borden vara nedstängda hela natten lr poppar det upp nya snart? Citera
Jimmy_Pistol Postad 28 Mars , 2010 Rapport Postad 28 Mars , 2010 Måste hålla med om att det är sinnesjukt att stänga ner en lönehelg. Att dom stänger ner en natt/vecka är också rent uppåt väggarna men detta är inget annat än ett ypperligt sätt att tappa kunder. Har lagt deras downtime på att snoka fina rakebackdeals. Citera
Fudge Postad 6 April , 2010 Rapport Postad 6 April , 2010 Ngn mer än jag som får klienten om startad efter ca 5min? Citera
K_MaN Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Nån som har problem att se handhistoriken från de senaste 2-3 dagarna? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Nån som har problem att se handhistoriken från de senaste 2-3 dagarna? Inte kollat, men allting verkar allmänt laggigt sen ett par dagar tillbaka. Citera
luftis Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Kan inte ställa in filtret i klienten längre. Alla bord försvinner när jag gör inställningar. 4 BUGG och Kåkka Kåla! Citera
kissie Postad 11 April , 2010 Rapport Postad 11 April , 2010 Någon som brukar lira Hu/duell? Tycker det verkar vara nästan samma lirare hela tiden. Citera
Setcho Postad 12 April , 2010 Rapport Postad 12 April , 2010 Finns det nagra mods for SvS? Jag skulle vilja andra pa bade borden och korten. Citera
carl_nica Postad 12 April , 2010 Rapport Postad 12 April , 2010 Finns det nagra mods for SvS? Jag skulle vilja andra pa bade borden och korten. ja, sök efter det på pf. var en tråd för några månader sen, eller om stod i denna. Citera
Hoya88 Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Funkar Svs för er eller är det bara för mig det är nere? Citera
pq4510 Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 De uppgraderar, skall vara klart till lunch. Citera
pezdawg Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Funkar Svs för er eller är det bara för mig det är nere? Borde detta inte vara trådnamnet istället? Citera
cab Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Är det en känd bugg i svs som gör att time knappen inte dyker upp? Hände för mig igår på ett av borden jag hade uppe, aldrig sett det tidigare. Citera
Partyjack Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Är det en känd bugg i svs som gör att time knappen inte dyker upp? Hände för mig igår på ett av borden jag hade uppe, aldrig sett det tidigare. Ingenting jag har varit med om tidigare iaf. Men småbuggar dyker ju upp lite titt som tätt å andra sidan. Någon kan ju gärna vara vänlig och skriva i den här tråden om/när det är möjligt att logga in igen.. Har ju blivit tiltad för mindre. Lustigt att alla andra nätverk klarar av sina uppdateringar ute att ligga nere ett halvt dygn. Citera
Recommended Posts