Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

De som gråter över att värdet blivit sämre är de som inte hänger med i utvecklingen.... Jag har spelat på SvS sen start och det är lika mycket värde nu som då, men numera kan man inte sitta och vänta på premiumhänder och nötter hela tiden och tro att man då ska få betalt för sina träffar.

 

Scchhh! Hjälp inte fisken ffs!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scchhh! Hjälp inte fisken ffs!

 

 

Håller med.

 

Många här e lite för bra på att prata om vilka som e fiskar men även då de e bäst/sämst o spela, vad fisken gör för fel osv osv.

 

Spela på o tjäna deg så länge det går....... :-D Alla hyffsade spelare vet ju redan detta, tyvärr kanske en o annan fiskgrinder hänger här också...:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart fan bor du egentligen? inte sthlm iaf

 

Nä där bor väl ingen frivilligt.

 

Fast du borde gå ur din lägenhet och inte bara titta ut genom förstret.

 

Kolla så ser du att sen mitten på april har det varit många fler dagar under snittet än över. I stora delar av Sverige har det nästan konstant varit under normaltemperatur hela senvåren/sommaren. Gäller även Stockholm om än inte lika illa som i södern.

 

http://www.smhi.se/klimatdata/meteorologi/temperatur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vart fan bor du egentligen? inte sthlm iaf

 

Nä där bor väl ingen frivilligt.

 

Fast du borde gå ur din lägenhet och inte bara titta ut genom förstret.

 

Kolla så ser du att sen mitten på april har det varit många fler dagar under snittet än över. I stora delar av Sverige har det nästan konstant varit under normaltemperatur hela senvåren/sommaren. Gäller även Stockholm om än inte lika illa som i södern.

 

http://www.smhi.se/klimatdata/meteorologi/temperatur

 

Kallt att han började tjafsa med sveriges vassaste hobbymetrolog liksom.. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stör mig på att man inte kan se om någon övermörkat om man inte tittar precis när det görs. Som det är nu händer det att jag typ sitter på knappen och tänker "Vad är det för fisk som minraisat utg? Jag flattar med min 89s". Istället blir det man själv som limpar och tappar värde istället.

 

Titta i chatten så ser du om någon har synat/foldat/höjt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar man 4-5bord och kanske några mer på andra siter samtidigt hinner man inte med detta. Hade varit skönt med ngt som visar att man övermörkar faktiskt, kan inte vara så svårt att fixa.

 

Jo, det är ju klart. Och ja, man kan ju åka till månen faktiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Spelar man 4-5bord och kanske några mer på andra siter samtidigt hinner man inte med detta. Hade varit skönt med ngt som visar att man övermörkar faktiskt, kan inte vara så svårt att fixa.

Håller såklart med, men så länge kan man klicka på pottknappen, blir höjningen större än normalt när någon limpat är det en övermörk lagd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som vet hur man gör för att behöva klicka två gånger när man går mellan borden. Ett för att markera bordet och sen ett klick till för att göra det man ska, satsa eller syna ?

 

Hade samma problem förut. Sen köpte jag ny dator och nyinstallerade SvS och nu funkar det som det ska. Du kan iaf testa att ominstallera.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag upplever att det tråkiga fenomenet shortstackspelare har kommit till svenska spel?

 

Numera är det ofta på ett 5 bord två spelare som shortstackar med 20BB i inköp, som tappar snabbt ner till 12-15. Hopplöst :evil:

Är det en tillfällig, innan löning effekt, vilket jag hoppas. Eller är det något vi får vänja oss vid?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Måste bara spy lite galla över deras totalt värdelösa support.

 

Gjorde ett uttag igår och det har ALLTID sen öppningen av svs kommit dagen efter strax innan klockan 16.

 

Idag har det dock inte kommit några pengar. Ringer och får prata med någon kärring från gotland som låter exakt som Babben, tilt redan där.

 

Hon hänvisar till att det tar 2-3 dagar, när jag påpekar att det ALLTID kommit dagen efter påstår hon att jag bara haft tur...när jag då säger det varit så i X antal år menar hon att jag bara haft extremt mycket tur.

 

Hon kollar inte ens mitt konto för att se om dom är skickade och hon är totalt omöjlig att disskutera med, hävdar bara 2-3 dagar och att jag haft tur.

 

Visst, det står 2-3 dagar på deras sida, men har man sedan flera år tillbaka fått det inom 1 dag så undrar man självklart varför det inte blir så denna gång. Och inte fan väntar man sig en sån inkompetent support, fast det borde man väl gjort.

 

Wp wanna be Babben f*tt*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...