Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Hej!

 

I den nya versionen av Svs kan man ju välja placering på bordet vilket jag tycker är väldigt bra. Jag fick dock problem med HM-HUDen. Den ville liksom inte hänga med i förflyttningarna. Någon som vet om och hur jag kan åtgärda detta?

 

Bara att välja preferred seat i hud options.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara att välja preferred seat i hud options.

Tack! Men det funkade inte riktigt för mig eftersom jag föredrar att sitta ute i hörnen. Jag har nämligen ganska låg upplösning på min skärm, så jag vill sitta på olika platser på samtliga borden. I det fallet vill inte statsen följa med till de olika stolarna på varje enskilt bord. Finns det någon lösning på detta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack! Men det funkade inte riktigt för mig eftersom jag föredrar att sitta ute i hörnen. Jag har nämligen ganska låg upplösning på min skärm, så jag vill sitta på olika platser på samtliga borden. I det fallet vill inte statsen följa med till de olika stolarna på varje enskilt bord. Finns det någon lösning på detta?

 

Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara säga hur sjukt tiltad jag blir av att hela klienten startas om av sig själv om uppkopplingen avbryts. Även då om uppkopplingen skulle fungera igen efter några sekunder. Så idiotiskt. Nu har jag lättat mitt hjärta lite. Tack för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om SVS kunde sluta ha dubbla bord som heter samma sak med enda skillnaden att ena är övermörk och andra inte så skulle jag va tacksam Det fuckar med mitt HM!!

 

Det behöver inte ens vara övermörk sedan senaste uppdateringen.

 

Av någon anledning har det börjat dyka upp dubletter av vissa bord och detta fuckar upp mitt HM också.. Framförallt fuckar det upp mig.

 

Kan det vara medvetet från SvS för att förstöra för oss som använder stats-program?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara jag som inte kan logga in på SvS?

 

Står helt enkelt "Går inte att logga in" typ.

 

Inte pga fel uppgifter, för skriver jag något annat lösenord står det just "Fel uppgifter"

 

Kan logga in på sidan.

 

Tack

 

/Fordie

 

svs har hård policy mot droger

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...