Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Gjorde ett uttag i fredags 11/6. Fortfarande inte kommit in på bankkontot. Vad är det som händer?!

 

Många hade tydligen problem med uttag denna vecka. Hade kontakt med supporten och det är många som hört av sig om problemet men nu ska det tydligen vara löst :) Jag gjorde ett större uttag i fredags och fick pengarna i morse, olikt SVS som i min mening är bäst gällande uttagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla som har problem på svs kan väl skicka några hatmejl till kundtjänsten... Det borde ju kunna ge någon sorts reaktion till slut och kanske någon av deras klåpare får byta jobb. Jag ska dra mitt strå till stacken och skicka varje gång jag ahr problem. Nackdelen är att man lätt tiltar av deras automatiska mejlsvar, men för den goda sakens skull ska jag ändå göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stör mig på att man inte kan se om någon övermörkat om man inte tittar precis när det görs. Som det är nu händer det att jag typ sitter på knappen och tänker "Vad är det för fisk som minraisat utg? Jag flattar med min 89s". Istället blir det man själv som limpar och tappar värde istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit väldigt bra att kunna se lobbyn även fast en förfrågan om att ta en plats poppat upp. Ganska vanligt att man har fem bord öppna, varefter ett bord man köat till har en plats öppen. Skulle då vara grymt att kunna kolla in det bordet innan man tar platsen.

 

Sen håller jag med om laggandet. Förefaller vara så att om en spelare har en kass uppkoppling så blir hela bordet lidande. Det tar alltså inte bara lång tid när denna spelare ska agera utan även när övriga ska klicka sin obligatoriska syn.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är fan stor humor att spela på SVS nu. Värme, fotbolls-VM och år 2010 är ingen bra kombination. Det är så tight, grindigt och 0 i värde att man börjar gråta. brukar då drömma mig tillbaka till 2007-2008 då det räckte med att vara inloggad för att gå ett säkert +++.

 

SORGLIGT ÄR ORDET... Men ha så kul ni nitgrindare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är fan stor humor att spela på SVS nu. Värme, fotbolls-VM och år 2010 är ingen bra kombination. Det är så tight, grindigt och 0 i värde att man börjar gråta. brukar då drömma mig tillbaka till 2007-2008 då det räckte med att vara inloggad för att gå ett säkert +++.

 

SORGLIGT ÄR ORDET... Men ha så kul ni nitgrindare!

 

Vad snackar du om? Till att börja med har det väl inte ens varit någon värme den här så kallade sommaren. Redan midsommar och typ två kvällar du kunnat gå ut i t-shirt hittills i år. Fotbolls-VM är väl bara bra för alla verkar spela samtidigt som de tittar. Inte bra för koncentrationen. Speciellt inte eftersom du måste köra utan ljud på tvn och därför måste titta på tv-skärmen mycket oftare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

But why??

 

Seriös? Går ju inte att titta lyssna på fotbollen med allt jävla tutande. Ljud av alltså. Då måste man ju titta på matchen mycket mer eftersom man inte hör när kommentatorerna hetsar upp sig för att det händer nått. Följaktligen blir det mindre koncentration på pokerborden.

 

Fast du kanske är den där lilla minoriteten som ifrågasätter fotbollen i sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sound effects in tha client obv...fatta skön känsla att höra "kortljuden"...precis som live!

 

Va kan man få miljöljud på borden? Har inga högtalare till mina datorer så där har jag missat nått. Är det en datorröst som läser upp chatt kommentarer då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De som gråter över att värdet blivit sämre är de som inte hänger med i utvecklingen.... Jag har spelat på SvS sen start och det är lika mycket värde nu som då, men numera kan man inte sitta och vänta på premiumhänder och nötter hela tiden och tro att man då ska få betalt för sina träffar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...