Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Kommer de lägga till 3/6, 4/8 nu oxå då och kanske ta bort 2,5/5 eller?

 

Undra hur det skulle påverka spelet på nivåerna.. sen kan man ju undra om det är nödvändigt med så små skillnader i pengar mellan nivåerna...

 

Känns som det är knepigt med en nivå med 800kr fullt inköp och sen en med 1000kr inköp.. lite väl tätt kanske.. eller? Men lite kul ändå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej har en fråga. Det handlar inte om fusk utan vill bara va säker på att man inte blir spärrad eller nåt sånt. Jag och en till hade tänkt sitta och grinda på svs ikväll vi sitter båda här i lägenheten. Datorerna är inkopplade på varsitt nätverksuttag och jag tror att vi båda då har olika IP utåt. Om vi sitter på olika bord kan vi båda va inne och lira på SVS då riskfritt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej har en fråga. Det handlar inte om fusk utan vill bara va säker på att man inte blir spärrad eller nåt sånt. Jag och en till hade tänkt sitta och grinda på svs ikväll vi sitter båda här i lägenheten. Datorerna är inkopplade på varsitt nätverksuttag och jag tror att vi båda då har olika IP utåt. Om vi sitter på olika bord kan vi båda va inne och lira på SVS då riskfritt?

 

 

Ring support och fråga, borde inte vara några problem så länge ni inte spelar på samma bord!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...