Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Det är du som inte har utvecklats i samma takt som resten! Det är fortfarande hur lätt som helst att tömma fiskarna och de är överallt!!!

 

Är det du som har lirat 0,5/1 i två år?

 

 

Finns det ingen representant här på forumet? Jag vill ha en vipshop! Hur obefintlig är chansen att man någonsin skulle få tillbaka något av svs efter all jävla rake?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol att du ens tror det finns en möjlighet

 

 

 

Word dom är förbjudna enligt lag att ge bort ett enda öre i bonusar, frirullar, RB lr liknande så bara glöm de:-)

 

 

17min sen dom skulle öppna, nån puckad gottlänning i kundservicen som bara yra, IWANNAPLAY!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har själv aldrig haft en backmånad, och har spelat micro/låglimit i några år. Men värdet har sjunkit så pass mycket på micronivån, att jag anser det snudd på meningslöst att spela där längre.

 

Ok, synd för dig. Olika spelare lyckas olika bra.

 

Att du plussade bra i januari, och ca 4.000:- i februari på 1-2..det är ett för kort intervall för att göra några prognoser på.

 

Hur många givar måste man ha för att kunna säga något om spelet då? Jag har ju ett par hundra tusen(100-200k) stabilt plussande givar från i höstas på 0.5-1 också.

 

Att överhuvudtaget komma på idén att jämföra microspel med lön...med de siffrorna..det är bara naivt, helt enkelt.

 

Jag har ett extrajobb som jag kan jobba med när jag vill. Efter ett par hundra tusen givar på micronivå så har jag märkt att jag gör mer pengar på pokern. Det kan förstås ändras. Men iom att min extrajobb inte ger mig några utvecklingsmöjligheter osv så tar jag chansen på pokern. Flyttar jag upp några nivåer kan jag göra riktigt fina pengar. Men då måste jag lyckas med det.

 

Jag skulle som sagt hellre ha ett bra och roligt jobb än att spela poker. Men vill du hålla på och märka ord så får du väl göra det om du vill.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är du som inte har utvecklats i samma takt som resten! Det är fortfarande hur lätt som helst att tömma fiskarna och de är överallt!!!

 

Fisktätheten på SvS micro-nivåer är något jag verkligen märkt av. Herregud vad folk slänger bort pengar. Speciellt på kvällar och helger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får inte heller någon handhistorik, började spela igen för 1 vecka sedan och har inte fått någon historik alls sen jag började : /. senaste historiken var för flera månader sedan..

 

Skulle fixa pokertracker nu men får det inte att fungera då jag inte hittar historiken. någon som vet en lösning? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag får inte heller någon handhistorik, började spela igen för 1 vecka sedan och har inte fått någon historik alls sen jag började : /. senaste historiken var för flera månader sedan..

 

Skulle fixa pokertracker nu men får det inte att fungera då jag inte hittar historiken. någon som vet en lösning? :)

 

Underligt... testat ominstallation?

Du spelar väl inte i webläsaren?

Kan inte minnas att jag haft några som helst problem med HH på SvS.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Underligt... testat ominstallation?

Du spelar väl inte i webläsaren?

Kan inte minnas att jag haft några som helst problem med HH på SvS.

 

Har säkert installerat om det 3 ggr. Nej, spelar inte i webbläsaren.

Har även sökt igenom datorn men den hittar ingenting. Någon annan lösning? :/. Vill ju få pokertracker att fungera :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

laddat ner svenska spel på nya datorn nu. Spelade några händer men får inte upp handhistorymappen någonstans. Måste jag ändra någon inställning för att svs ska börja spara mina hhs på min dator?

 

Nej, men du måste visa dolda filer. HH's hanmar i: "C:\Users\Jesper\AppData\Local\Boss Media\Svenska Spels Poker\history" om du har vista

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det någon Auto Timebank script för SvS?

 

Förmodligen, jag lyckades sätta mig vid en "Evelyn" hon väntade klockan ut exakt, och detta varje gång. Då menar jag varje gång! Alltid.

Klockan fick gå ända ut för att folda pre! Klockan fick gå ända ut för att checka!

 

Hon måste testat något, oerhört tiltande

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Fick mail av SvS; Nyheter i pokerklienten!

 

I maj uppdaterar vi vår pokerklient, och då tillkommer några nya funktioner.

 

# Anpassningsbara bord

Du kan själv bestämma hur stor plats ett pokerbord ska ta på skärmen."

 

YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förmodligen, jag lyckades sätta mig vid en "Evelyn" hon väntade klockan ut exakt, och detta varje gång. Då menar jag varje gång! Alltid.

Klockan fick gå ända ut för att folda pre! Klockan fick gå ända ut för att checka!

 

Hon måste testat något, oerhört tiltande

 

Ibland buggar sig klienten och gör sådär även om man trycker tidigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick mail av SvS; Nyheter i pokerklienten!

 

I maj uppdaterar vi vår pokerklient, och då tillkommer några nya funktioner.

 

# Anpassningsbara bord

Du kan själv bestämma hur stor plats ett pokerbord ska ta på skärmen."

 

 

Låter verkligen lovande. Nu kanske dem kan ta bort den löjliga 5-bordsregeln oxå. Vad är deras förklaring till "max 5-cashtable regeln"?

 

Är det nån som vet när dessa uppdateringar brukar ske?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...