Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

om ni har Vista så kanske ni behöver stänga av UAC för att kunna installera. Jag har Vista med et avstängt, hade inga problem att installera.

 

Dom senaste uppdateringarna har faktiskt börjat funka med UAC, den tar och frågar efter admin-rättigheter nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett problem med SvS pokerklient som gör det svårt att spela. Det är så att jag spelar på 4st bord samtidigt, men ljudet fungerar bara på det bordet som är aktivt för tillfället.

 

Så när det är min tur på ett annat bord så hör jag inte det vilket resulterar i att tiden går ut ibland utan att jag sett att det var min tur.

 

Finns det någon inställning som fixar så att jag hör ljudet på alla bord jag spelar på samtidigt ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det sämsta är att det inte finns nån knapp att trycka på när man ska agera ibland, rätt jobbigt och händer oftare på svs än någon annan sajt, o sen att sit outen är bara jättekort tid, rätt störande:roll:

 

Klaga inte på det. Chansen finns ju att vi får tillbaka oändlig sitout som fanns i början :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har ett problem med SvS pokerklient som gör det svårt att spela. Det är så att jag spelar på 4st bord samtidigt, men ljudet fungerar bara på det bordet som är aktivt för tillfället.

 

Så när det är min tur på ett annat bord så hör jag inte det vilket resulterar i att tiden går ut ibland utan att jag sett att det var min tur.

 

Finns det någon inställning som fixar så att jag hör ljudet på alla bord jag spelar på samtidigt ?

 

 

Jag lirar mellan 5-9 bord samtidigt _UTAN_ ljud och det är inga problem. Det gäller bara att vara uppmärksam splitvision kallas det :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Nån som vet hur man ska få HUDen till HM att funka korrekt på SvS? Problemet är att jag inte kan positionera statsen rätt när jag multitablar. Det går att flytta så att statsen är rätt på ett bord men då flyttas de automatiskt på de andra borden också så att det blir fel där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...