Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Det var en som viskade i mitt öra att någon är under utredning angående fusk på svenska spels pokersajt.Tydligen har han skickat in någon form av (trojan?)

i motståndarnas datorer och sett deras bildskärm och därmed sett deras hålkort.Någon som kan bekräfta eller dementera?

 

Har någon en trojan i datorn som kan se skärmen så kan han ju även se allt annat på vederbörandes dator, att det skulle finnas en trojan som bara drabbar SvSpel är ruggit långsökt och man får hoppas att dom inte lägger alltför stora resurser på detta utan lägger kraft på att drifta sajten istället.

 

Man får passa sig för vad man laddar ner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jo när det är över 200 spelare inloggade samtidigt uppstår såna här problem.

Dom retarderade siteunderhållarna har gjort sitt bästa i 3 års tid men lovar att fortsätta till nästa sekelskifte med att lösa problemet.

Skulle vilja se hur mkt under sitt ev svs ligger fr start till nu.

Måste ju vara miljoners miljoner.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

finns det ingen svs representant som kan svara på varför ni/systemet ni har är retarderade/retarderat?

Finns ju 3 miljoner saker ni kan förbättra. Jobba för degen för fan.

 

Jag har hört rykten om att de måste betala för att få svara på inlägg i forumet i form av representant för en pokersida. Hoppas detta inte stämmer! Vore jättebra om någon moderator eller dylikt kan säga om detta stämmer eller inte!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört rykten om att de måste betala för att få svara på inlägg i forumet i form av representant för en pokersida. Hoppas detta inte stämmer! Vore jättebra om någon moderator eller dylikt kan säga om detta stämmer eller inte!?

 

Tjenare tjenare. Det enda jag kan svara dig i detta ärende är tyvärr

Standard Representanter för pokersajter, läs här!

Gällande representanter för pokersajter

 

För att begränsa den massiva mängden postningar som representanter för pokersajter postar i olika grupper kommer vi i framtiden "sanktionera" de pokersajter som postar på forumet.

 

Detta är i första hand för att försäkra att den service erbjuds via forumet är seriös och inte enbart till för att spamma en massa från pokersajternas sida.

 

För att bli "officell" representanter för pokersajter så ska mail enligt mallen nedan skicka till oss innan ni börjar posta. Ni erhåller inom fem arbetsdagar ett mail med ytterligare uppgifter. Skicka till forumpartner@poker.se

 

a) Sidnamn och adress.

 

b) Kontaktperson, forumnick, e-mail och telefonnummer.

 

c) Ev. erbjudande till forumets medlemmar.

 

Innan ni har fått meddelande om att ni har blivit sanktionerade kommer era inlägg betraktas som icke-sanktionerade och därmed tas bort.

 

Enjoy!

 

Detta är den regeln som finns för sitereppar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört rykten om att de måste betala för att få svara på inlägg i forumet i form av representant för en pokersida. Hoppas detta inte stämmer! Vore jättebra om någon moderator eller dylikt kan säga om detta stämmer eller inte!?

 

Personligen tror jag mer att det beror på att det är ett statligt monopolföretag som inte får ha/vill ha - välj lämpligt alternativ- någon representant på ett forum som faktiskt uppmuntrar till spel på andra ställen än de som staten vill att vi ska använda för att inte bli spelberoende.

 

Dessutom så lär ju inte SvS någonsin komma med några erbjudanden som Signup-bonus, Refillbonus, rb etc och behöver därför inte bry sig om vad vi som forumråttor tycker om dom. SvS får (tror jag iaf) inte träffa avtal med typ PF eftersom man inte får (tror jag igen) använda denna typ av affiliates. Eller inga affiliates eller liknande alls iofs (tro jag igen) då man inte får locka svensken att spela mer genom olika erbjudande.

 

Sen är man nog inte intresserade av att svara på frågor för om man gör det så måste man ju faktiskt stå till svars för dom svaren och vem vill det i ett statligt ägt företag.

 

Kontentan är väl att de anser sig inte vara i behov med att prata/svara sina spelare då det ändå är den lilla spelaren som man vänder sig till, inte megagrindern. Och den lille spelaren spelar ändå för man har inget att jämföra med.

 

Edit: Som exempel kan ju deras förträffliga e-mail support vara. Försök få ett vettigt svar på en fråga den vägen så förstår ni vad jag menar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har hört rykten om att de måste betala för att få svara på inlägg i forumet i form av representant för en pokersida. Hoppas detta inte stämmer! Vore jättebra om någon moderator eller dylikt kan säga om detta stämmer eller inte!?
Att få bli "officiell forumrepresentant" innebär ett samarbete med poker.se på ett eller annat sätt, som (nästan) alltid är baserat på minst ett affiliatesamarbete och specifika erbjudanden för forumet.

 

SvS har ingen affiliateverksamhet och får inte ge ut bonusar, så redan där spricker det. Plus att de knappast ens vill synas här som sagt. Ängeln beskriver det bättre btw.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...