Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Hur fan får man sin HH till en mapp? Var ett jävla tagsen jag lirade men kom ihåg att jag hade det så förr. Ska skaffa Holdemmanager så importerar ju från en mapp. Fattar ingenting..:S

 

Är det något fel på mappen dom ligger i nu? Du måsta ha visa dolda filer aktiverat för att hitta mappen bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Programmerarna på SvS suger så jävla hårt. Har de som krav att man ska vara helt IQ-befriad för att få jobb eller...Inte nog med att sitoutbuggen är kvar(helt otroligt att de inte fixar det) men nu har reloadbuggen förvärrats. 2 ggr idag har jag varit tvungen att lämna borden för att jag inte kunnat reloada överhuvudtaget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Programmerarna på SvS suger så jävla hårt. Har de som krav att man ska vara helt IQ-befriad för att få jobb eller...Inte nog med att sitoutbuggen är kvar(helt otroligt att de inte fixar det) men nu har reloadbuggen förvärrats. 2 ggr idag har jag varit tvungen att lämna borden för att jag inte kunnat reloada överhuvudtaget.

 

Hehe du är ganska dum eftersom du tror att det är svs som styr,,,,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirade lite på svenska spel.

 

Jag gjorde en höjning till 3.

2 syn

En kille gör all-in med 3.05.

Jag synar detta och märker att jag kan höja igen vilket killen efter mig gör..

 

Varför tillåts detta?

 

Aj vad det tiltar mig,

 

jag har k-k i 3vägs pott 10-2-2 ligger, jag pott bettar en kille synar, en tredje ställer och har 6kr mer än vad som ligger i potten, 3e killen synar, och jag kan också bara syna.. Turn en åtta och hans kåk sitter med 8-8-8-2-2 mot mitt 2par.. obv har fisken som gick all in k-10

 

äckliga svs cap!

 

gillar dock nya updaten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj vad det tiltar mig,

 

jag har k-k i 3vägs pott 10-2-2 ligger, jag pott bettar en kille synar, en tredje ställer och har 6kr mer än vad som ligger i potten, 3e killen synar, och jag kan också bara syna.. Turn en åtta och hans kåk sitter med 8-8-8-2-2 mot mitt 2par.. obv har fisken som gick all in k-10

 

äckliga svs cap!

 

gillar dock nya updaten!

 

 

 

edit: såg precis att detta var lite old news ;p

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Aj vad det tiltar mig,

 

jag har k-k i 3vägs pott 10-2-2 ligger, jag pott bettar en kille synar, en tredje ställer och har 6kr mer än vad som ligger i potten, 3e killen synar, och jag kan också bara syna.. Turn en åtta och hans kåk sitter med 8-8-8-2-2 mot mitt 2par.. obv har fisken som gick all in k-10

 

äckliga svs cap!

 

gillar dock nya updaten!

 

Har inget med någon cap att göra. Det är helt enligt reglerna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om samma sak gäller på hela boss är det bevis på ännu större idioti...hög nivå på ditt inlägg btw...

 

Nja, samma sak behöver inte gälla hela Boss då svs inte ingår i Bossnätet. Dom har vissa saker som skiljer från övriga Bossklienter. Men programmet görs av Boss och inte av Svs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...