Gå till innehåll

SAJT: SvenskaSpel.se


Recommended Posts

Är det fler än jag som har problem med att klienten låser sej.

Den kan stanna mitt i en hand, har installerat om klienten men ingen skillnad. Har fått låsning varanan gång jag spelat.

Har nu hännt mig två gånger... Klienten fryser och man får något "internal server error" meddelande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja disconnections funkar inte så bra som t.ex på party men

det är ju samma problem på sportingbet.

Var uppmärksamma på ev. collusion dvs. raise o reraise hela tiden mellan 2 st och det visar sig att det är uppenbart samarbete.

Anmäl det till ss i så fall så de får titta på det , kan ju kolla handhistoriken om man misstänker.

Hoppas pokerteamet på ss vet vad collusion är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu när det har gått ett par dagar, vad tycker ni om Svenska Spel? Kommer ni stanna kvar där? Hur förutspår ni utvecklingen av antal spelare? Att den minskar, att den ökar eller stannar kvar ungefär som den är?
Älskar det. Tokmycket fisk. Framtiden spelar väl ingen roll. Jag vinner NU. Det är vad som gäller.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:D

Det är mitt första intryck av svenskaspels poker. Mycket enkel sida och program rätt mycket spelare och en vädligt trevlig klient. Dock har den lite buggar men endå en bra sida. Det man saknar är någon bonus och tuneringar med garanterade pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betyder det verkligen allin när det står "köper in" eller har jag missuppfattat något?

 

Väldigt fult uttryck hur som helst.

 

Genom att railbirda verkar det bara vara ett uttryck för någon som sitter på en plats men som inte köpt in sig med några pengar på bordet och som alltså inte blir tilldelad kort. Kan ha fel dock ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betyder det verkligen allin när det står "köper in" eller har jag missuppfattat något?

 

Väldigt fult uttryck hur som helst.

 

Genom att railbirda verkar det bara vara ett uttryck för någon som sitter på en plats men som inte köpt in sig med några pengar på bordet och som alltså inte blir tilldelad kort. Kan ha fel dock ;)

 

När nån är all-in står det väl både All-in och köper in.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betyder det verkligen allin när det står "köper in" eller har jag missuppfattat något?

 

Väldigt fult uttryck hur som helst.

 

Genom att railbirda verkar det bara vara ett uttryck för någon som sitter på en plats men som inte köpt in sig med några pengar på bordet och som alltså inte blir tilldelad kort. Kan ha fel dock ;)

 

Märkte det nu också. Men när folk går allin står det det också. Kanske bara en bugg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betyder det verkligen allin när det står "köper in" eller har jag missuppfattat något?

 

Väldigt fult uttryck hur som helst.

 

Genom att railbirda verkar det bara vara ett uttryck för någon som sitter på en plats men som inte köpt in sig med några pengar på bordet och som alltså inte blir tilldelad kort. Kan ha fel dock ;)

 

Märkte det nu också. Men när folk går allin står det det också. Kanske bara en bugg.

 

Jasså ok :/

 

Säkert en bugg då som du säger. Förmodligen har det att göra med att man då sitter med 0 på bordet och man måste köpa in. Lite småfånigt dock :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ta tillbaka 2/4 kr på NL cashgames ,

nu höjer de flesta var och varannan hand till 25 kr preflop på 2.50/5 kr borden , hade varit skönt att kunna gå ner ett snäpp till 2/4 kronors

Det finns ju flera lägre nivåer ... Menar du att spelet blir radikalt annorlunda då stora mörken är 5:- jämfört med 4:- ? Jag fattar inte.

 

när man är trött på alla preflopracing machines.

Att vad, sa du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ta tillbaka 2/4 kr på NL cashgames ,

nu höjer de flesta var och varannan hand till 25 kr preflop på 2.50/5 kr borden , hade varit skönt att kunna gå ner ett snäpp till 2/4 kronors

Det finns ju flera lägre nivåer ... Menar du att spelet blir radikalt annorlunda då stora mörken är 5:- jämfört med 4:- ? Jag fattar inte.

 

när man är trött på alla preflopracing machines.

Att vad, sa du?

 

preflop raising machines ( kändes som maskiner , eftersom att det var så frekvent ) som jag råkade utför hela tiden och det var inte 10 kr heller alltid 25 eller 20.

Men ok får försöka hitta bord där det inte spelas så 2/3 av händerna.

O lyckas jag inte med det så är då

närmsta nivå 1/2 kr på NL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Betyder det verkligen allin när det står "köper in" eller har jag missuppfattat något?

 

Väldigt fult uttryck hur som helst.

 

Genom att railbirda verkar det bara vara ett uttryck för någon som sitter på en plats men som inte köpt in sig med några pengar på bordet och som alltså inte blir tilldelad kort. Kan ha fel dock ;)

 

När nån är all-in står det väl både All-in och köper in.

 

men "köper in" står det väll på dom som har lagt in blinds om jag inte såg helt fel igår.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väntade otåligt på att få ett nytt spelkort....har ju tappat mitt för några år sen...

I fredags kväll kom jag på den lysande idén att regga min spelkortslöse man i stället. Använde mitt kort, dock, eftersom det var jag som skulle spela....

 

det for en tanke flyktigt genom mitt huvud att det kanske inte var så poppis hos SS

 

15 lax senare hör kundtjänst av sig...

 

Vid kontroll av ditt bankkort gentemot din bank så har de meddelat oss att bankkortsnumret inte överensstämmer med det namn och adress som finns registrerat hos oss.

 

Enligt vårt avtal med dig så får endast bankkort som tillhör och är registrerade på spelaren användas för överföringar till dennes spelkonto.

 

Eftersom banken har sagt nej har vi därför spärrat ditt spelkonto för spel hos oss. Vi ber dig kontakta din bank för att kontrollera dina uppgifter. Kontakta sedan vår kundservice 0770-11 11 11.

 

det borde väl lösa sig eftersom det är inom familjen...maken ringer SS nu...

ska bli intressant att se hur smidigt det går, dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

preflop raising machines ( kändes som maskiner , eftersom att det var så frekvent ) som jag råkade utför hela tiden och det var inte 10 kr heller alltid 25 eller 20.

Men ok får försöka hitta bord där det inte spelas så 2/3 av händerna.

O lyckas jag inte med det så är då

närmsta nivå 1/2 kr på NL

Fast det kan vara väldigt lukrativt att spela mot spelare som höjer med alla möjliga skithänder.

 

Edit: förresten, att höja till 20 eller 25 då stora mörken är 5 låter rätt normalt ... vad tycker du att man ska höja till?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...