gdaily Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Någon som har räknat hur mycket rake svenska spel tar ut i jämförelse med exempelvis sajter på prima-nätverket? Jag har hört att den ska vara låg. Ja, ungeför halva raken mot "standard" (beroende på vilken nivå du spelar). Citera
Bimpi Postad 11 Maj , 2006 Rapport Postad 11 Maj , 2006 Alltså, de har stängt mellan 03 och 07... Kan de inte fixa med problemen då?Jag har fan förluster att vinna tillbaks. oj! du menar altså att det går att förlora på SvS?? Hehe, ja jag har lyckats med det flera dagar... Haha, vad säger det om mig? Lite otur och dålig tajming men mestadels för jag spelat väldigt dåligt och dumt. Föresten, undrar om de största sponsorerna har förlorat sina pengar där nu? Det känns ju som spelet har tightat till sig rejält sista tiden. Nu måste jag klaga lite med, nu är det över 2 veckor sedan jag skickade in papperet med kontonummer men de har fortfarande inte lyckats registrera det! Dags att skicka in nytt det om det kommit bort på posten eller har det tagit så lång tid för någon annan med? Citera
SaInT Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Kontakta supporten Bimpi. Lär inte ta två veckor om allt går som det ska. Citera
Mikey Postad 12 Maj , 2006 Rapport Postad 12 Maj , 2006 Alltså, de har stängt mellan 03 och 07... Kan de inte fixa med problemen då?Jag har fan förluster att vinna tillbaks. Nu måste jag klaga lite med, nu är det över 2 veckor sedan jag skickade in papperet med kontonummer men de har fortfarande inte lyckats registrera det! Dags att skicka in nytt det om det kommit bort på posten eller har det tagit så lång tid för någon annan med? Tog nog runt 1.5-2 veckor för mig. Men jag skickade in den där lilla lappen man fick med spelkortet. Jag ringde till supporten, och de sa att om man skickar in den bifogade blanketten man får med spelkortet så tar det upp till 2 veckor. Om jag däremot hade skrivit ut PDFen och skickat så hade det gått mycket snabbare, av någon anledning. Lycka till Citera
Dala1494 Postad 13 Maj , 2006 Rapport Postad 13 Maj , 2006 väntat 2 dagar på svar från supportern utan svar....uselt är bara förnamnet!! Citera
Barry_Lyndon Postad 14 Maj , 2006 Rapport Postad 14 Maj , 2006 Får hela tiden "Internal error: lost connection to main lobby" eller något i den stilen. Har börjat se ett mönster där det bara verkar uppträda när man har lobbyfönstret eller bordet minimerat/i bakgrunden. Jag har inte lyckats luska ut exakt när det inträffar, men något av ovanstående verkar det vara. Detta är ju under all kritik. Jag kan acceptera att internet inte är felfritt och att paket ibland försvinner på vägen, men det finns ju sätt att lösa detta på. Har dom tagit in någon prao som proggat klienten? Den kan ju inte tappa kontakten bara för att man flyttar fokus till ett annat fönster... Är det någon mer som upplever samma problem? Mycket störande eftersom jag nästan alltid har något annat uppe i bakgrunden som jag växlar till då och då, PF t.ex. /Andreas Citera
aspelin Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 vad faan, satt o spelade på svenska spel nu när jag träffar nötkåken på floppen och trycker in o. får syn så stannar hela skiten o det går inte att logga in på 3 min, ss hemsida är nere under tiden också KUL. har varit ostabilt hela dagen.. någon mer som blev utkickad nyss? Citera
elninjopink Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Hur är det med fixed limit på Svenska Spel? Jag tänker isåfall på nivåerna mellan 10-20 och 50-100. Många bord igång? Hur är kvalitén på spelarna? Det är möjligt att svaret finns i den här tråden, men jag orkar seriöst inte kolla igenom 31 sidor . Citera
hf89fc Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Hur är det med fixed limit på Svenska Spel?Jag tänker isåfall på nivåerna mellan 10-20 och 50-100. Många bord igång? Hur är kvalitén på spelarna? Det är möjligt att svaret finns i den här tråden, men jag orkar seriöst inte kolla igenom 31 sidor . Ja det finns bord på 10/20 iaf Jag spelade på 5/10 och det va det fiskigaste jag sätt... Citera
pepe82 Postad 15 Maj , 2006 Rapport Postad 15 Maj , 2006 Tänkte bara fråga är det skattefritt på SS dom har ju vinst skatt på triss? Men samtidigt så är det EU-land? Hittade det på första sidan (Pinsamt) och andra sidan ger svar : Skattefritt sorry Citera
SaInT Postad 16 Maj , 2006 Rapport Postad 16 Maj , 2006 Någon som vet om man kan konfigurera om klienten lite så att mer än bara ett fåtal HHs sparas (om än temporärt)? Eller finns denna funktion någonstans men jag har bara inte hittat den? Citera
morsan Postad 19 Maj , 2006 Rapport Postad 19 Maj , 2006 ingen som upplever att de försvinner pengar när de flyttas från bordet ut till huvudmenyn? detta var väl ett problem för hos boss media, men svenska fel förnekar blankt detta. Citera
nauska Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 ingen som upplever att de försvinner pengar när de flyttas från bordet ut till huvudmenyn? detta var väl ett problem för hos boss media, men svenska fel förnekar blankt detta. Jag har aldrig märkt av något sådant iaf. Citera
The Grand Bark Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 ingen som upplever att de försvinner pengar när de flyttas från bordet ut till huvudmenyn? detta var väl ett problem för hos boss media, men svenska fel förnekar blankt detta. Den tar ju bara med hela kronbeloppet, ej ören (som finns kvar tills nästa gång). Men det kanske inte var det du menade? Citera
bates Postad 20 Maj , 2006 Rapport Postad 20 Maj , 2006 Bra service tar 2-3 bankdagar för att få ut deg. Sluta gnäll.. Citera
Grillkrydda Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Man kan inte sätta in via NETELLER? Citera
hf89fc Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Man kan inte sätta in via NETELLER? Nepp men jag tror dom snackade om att fixa det Citera
Grillkrydda Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Hoppas inte, tror det attraherar bättre spelare. Annars. tycler att hand history-funktionen är svår att förstå sig på. Hur lång tid tar det innan senaste handen finns med? Eller uppdateras det i realtid? Citera
massakort Postad 21 Maj , 2006 Rapport Postad 21 Maj , 2006 Hoppas inte, tror det attraherar bättre spelare. Annars. tycler att hand history-funktionen är svår att förstå sig på. Hur lång tid tar det innan senaste handen finns med? Eller uppdateras det i realtid? Handhistoryn uppdateras efter det att handen är färdigspelad och nästa hand påbörjas. Då kan man finna sin hand längst ner i HandHistoryn, men man måste öppna den på nytt. Dock slutar HH att samla in information efter att du har foldat, så den ger ju jäkligt lite om man har missat vad som hänt i en hand som blev intressant efter man folda. Äh, jag hade väl inte mer att säga en så här, men jag har en fråga: Ni som använder PokerTracker el. motsvarande - Kan ni köra den mot SvenskaSpel? Om Hanhistoryna är så här dåliga borde väl det vara ett problem? Ciao. Citera
MacDaddy Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 Någon som testat FL på sv spel? Testade 1/2 kr fullring o det va så dåligt att det va omöjligt o vinna. På vilken nivå iaf funderar ett par av spelarna på bordet att folda sitt bottenpar med 7a till kicker på turn o rekommenderas 10manna lr 5manna på sv spel? Citera
baller Postad 22 Maj , 2006 Rapport Postad 22 Maj , 2006 och hur är det dåligt om folk inte foldar urursla händer? Fundera lite över din taktik och anpassa ditt spel lite så skall du se att man kan vinna mot ett bord fullt av tomtar också... Citera
Nick_the_Swede Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 för att en friruller är detsamma som bonus... Jag skulle tro att det snarare är för att det kan få spelare att börja spela om pengar som egentligen inte hade tänkt att göra det. (Man vinner 50kr i en freeroll, spelar upp det till 100, spelar bort det och sätter sen in mer.) Citera
Krilla Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Hur tänker svenskar?, eller är det jag som har missat någon bra taktik. Börjar morgonen med att sätta mig på ett NL 5/10 bord FR,spelar normalt snäppet under men det fanns inga bord. ALLA utom en sitter med 2-500 Kr. det var ju bara att dra igen. Jag förstår inte tänket bakom, kan någon översätta åt mig. Citera
Kristoffer Postad 23 Maj , 2006 Rapport Postad 23 Maj , 2006 Antar att de inte har råd med mer, men ändå vill ta chansen att tjäna "stora pengar" på den nivån? Citera
Recommended Posts