Tycker detta är tråkig läsning så jag mailade tråden direkt till slutaspela.nu och har fått svar. Det går inte att pm:a TackForAllt så jag klistar in svaret här vilket även Thomas (personen jag pratade med) var bra.
Först och främst, skönt att du bryr dig. Det värmer åtminstone mitt hjärta.
Jag har läst de kommentarer som jag hittar på sidan till TackForAllt.
Jag har inget konto, och vill inte skaffa mig ett, så ett ev svar måste komma från dig och det slår troligen högre än med mig som avsändare.
Jag tycker du ska tipsa TackForAllt att ringa till Stödlinjen för spelare och deras anhöriga: 020 - 81 91 00 eller http://www.stödlinjen.se. Där vet man vad man pratar om och de kan stötta och hjälpa.
Jag får många tankar om spel, spelbolag och ansvar när jag läser kommentarerna. Vill du ta del av det kan du kolla in min blogg på http://www.spelinstitutet.se/thomas-har-ordet
Fortsätt att bry dig!
Thomas Nilsson, C.Psychologist
Spelinstitutet
Hoppas att det ordnar upp sig för dig TackForAllt!