Hemdhes Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Äh jag e född 83 men i början av min karriär tyckte jag att det var smart att låta fi tro att jag var en valp på blott 18. Så nu har det bara hängt med valpen är idag 20 år hehe..fan man börjar bli gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Hur stabilt är detta då? Jag spelar tre st SNG. En av dem funkar som vanligt de andra två är jag sit out i och kan inte gå med igen . Hoppas verkligen man får ersättning för detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Det är ju löjligt detta...ska mn sitta och vänta i obestämd tid på att se om nåt händer eller ska man gå och sova och be att man får pengar tillbaks imorrn om man förlorar nåt? Helt sjukt detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 valpen är idag 20 år hehe..fan man börjar bli gammal Haha så e det. Kidsen växer upp och prylar en när man e ute på krogen. Hårda bud! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doddo74 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 ja hur ersätter dem??? finns det ngn från expekt här som svarar ibland?? o hur länge ska men vänta innan ev turn sätter igång igen?? jag kommer inte in alls nu" cannot connect to poker server" kommer det upp... SUCK. ALDRIG MER EXPEKT OM DET INTE LÖSER DET PÅ NGT BRA SÄTT MED ERSÄTTN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 nu plingade ett av mina bord till och det var min tur..jag gjorde snabbt ett bet..sen hängde det sig igen.. den potten borde nog va min nu va Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Är det nån mening att ringa supporten eller? Inte hänt nåt på mitt bord på snart 30 min.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 va fan är detta... när jag stände ner..och nu går in igen..står det. "please enter your poker room nickname"..exakt som när man skpade sitt konto..ska man göra det eller???..tänk om allt är raderat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Nån som har tel till supporten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doddo74 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 nu kom turn igån i 1 minut... 1200 chips kvar av mina 7400.. när jag låg trea... sen stängdes den ner igen... mailat support 3 ggr.. inget svar på 50 min.. kanon... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 va fan är detta... när jag stände ner..och nu går in igen..står det. "please enter your poker room nickname"..exakt som när man skpade sitt konto..ska man göra det eller???..tänk om allt är raderat Det är nog ingen fara det var lika i morse, fick det här från supporten då. Hej Stefan, Tack för ditt mejl. Poker-klienten ligger just nu nere för ett inplanerat underhåll. Klienten kommer att vara uppe igen senare denna morgon. Detta är grunden till att ett "nickname/location"-fönster just nu visas efter ett inloggningsförsök. Vi beklagar detta och hur det drabbat dig som kund och välkomnar dig åter inom kort. Vi kan försäkra dig om att denna underhållning av systemet inte påverkar ditt konto. Ha en fortsatt trevlig dag. Mvh, Niklas Johansson Support Expekt.com Ltd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hemdhes Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 nu kom turn igån i 1 minut... 1200 chips kvar av mina 7400.. när jag låg trea...sen stängdes den ner igen... mailat support 3 ggr.. inget svar på 50 min.. kanon... tyvärr inget de kan göra..då det är klienten och ipoker som har kontrollen antar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mbman Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Kom igång här, vann min pott pga att andar killen folda. My account verkar inte hänga med dock, alldeles för lite pengar där..:-/ Happ, vågar man fortsätta försöka sig på den här cashback-bonusen nu, så jävla jobbigt att behöva oroa sig för att siten ska hänga sig och inte bara för att den är riggad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Nu kom jag in igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heimdall87 Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Ja nu verkar det vara igång igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Sluta! Prima är världenst fulaste nätverk. Ok den är stabil men man tiltar redan vid inloggningsrutan. Min lillasyster kan rita en snyggare klient i Paint (med väster hand) Spelar väl ingen roll hur klienten ser ut. Ett företag som expekt ska inte ha en klient som hänger sig 1 - 2 gånger om dagen. resulterar ju bara i förslut som startade redan vid Tain bytet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Saknar ca: $120 sen störningarna i natt, nån mer som saknar pengar??? Ska jobba nu, får hoppas att dom har kommit till rätta tills man kommer hem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Men jösses... årets felmeddelande: "Sorry, there is no response from the gaming server"... mmm visst, det köper jag... men sen: "You may continue playing in offline mode only." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Men jösses... årets felmeddelande: "Sorry, there is no response from the gaming server"... mmm visst, det köper jag... men sen: "You may continue playing in offline mode only." Runkpaus? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Saknar ca: $120 sen störningarna i natt, nån mer som saknar pengar??? Ska jobba nu, får hoppas att dom har kommit till rätta tills man kommer hem... Jag saknar runt 200$. När jag påpekade det sa de något om någon jävla policy. I den står det (antar jag) "Händer något som enbart ligger på vår sida så ska du självklart inte få några pengar tillbaka. Capish?" Mvh, KF! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Underbart nu dör hela jävla expekt _ÅTER_ igen när man sitter i turre efter 3timmar och är väl över averege. expekt. Nätverkets kung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Och där dog skiten igen... vilka idioter! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Snusarn Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 kräv längre legendstatus åt folket. missar viktiga grindtimmar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P3zz Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 30 spelare kvar o det lägger ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beem_ Postad 27 Mars , 2007 Rapport Share Postad 27 Mars , 2007 Seriöst man måste ju få någon ersättning när man sitter så här i en tunering och spelat 3 - 4 timmar och är över averege, samt itm. Jag drog iväg ett mail nu. Ska vi se på svar. får väl 5$ ersättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts