Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

någon som fått mail om:

Här kommer en inbjudan till Expetks "VIP Freeroll - Live Poker Trip". Inbjudan är exklusiv för dig då du tillhör Expekts högsta VIP-nivå: Legend

 

 

Förstapris är en resa till en liveturnering i Europa.

Starttid: 5 april kl 21:15 CET

Missa inte chansen att spela för Expekt.com i ett Live-event. Registrera dig nu!

 

och hittar den???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

laggigt eller bara hos mig? (rättare sagt tappade connection när ja satt i 5-6 sngs, det var ju lagom kul, 400-500$ ut i sjön :( )

 

Lagga för mej åxå... men trodde det berodde på att ja hade så många bord uppe... dock inte tappat connection, fast jag har bara gjort det en gång på två år så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jävla riggsida det där, någon som har en förklaring på varför blindsen i SNGs går åt OLIKA håll ibland?

 

http://img221.imageshack.us/img221/1073/abccg5.jpg :rolleyes:

Vad ska man säga. LoL eller Öööh? Har du skickat bilden till Expekt?

 

---

 

Jippi för Expekt. Jag hade ett gammalt Neteller och kan inte sätta in med mitt nya (bytte valuta). Vet ni hur segt det är att få dom att ta bort mitt gamla nummer?

*suck*

/N

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick nyligen detta mail:

Hej fisken ,

Med denna gratisbiljett kan du delta i Expekt.com's dagliga $5000

Guarantee Player Ranking tournament:

Spela 3 turneringar och få en gratisbiljett till vår $20,000 Player Ranking.

Spela 5 turneringar så lägger vi på en $20 cash bonus till ditt konto så att du kan göra re-buy!

Spela 10 eller fler turneringar för ovanstående, plus två extra biljetter till Player Ranking värda $44!

 

 

 

men inne i klienten så har jag ingen biljett :( spamma expekt lite eller har de/jag bara missat något?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick nyligen detta mail:

Hej fisken ,

Med denna gratisbiljett kan du delta i Expekt.com's dagliga $5000

Guarantee Player Ranking tournament:

Spela 3 turneringar och få en gratisbiljett till vår $20,000 Player Ranking.

Spela 5 turneringar så lägger vi på en $20 cash bonus till ditt konto så att du kan göra re-buy!

Spela 10 eller fler turneringar för ovanstående, plus två extra biljetter till Player Ranking värda $44!

 

 

 

men inne i klienten så har jag ingen biljett :( spamma expekt lite eller har de/jag bara missat något?

 

De har gjort fel

 

Jag hittade inte heller "gratisbiljetten" och mailade dit och fick följande svar:

 

Hej,

 

Tack för ditt e-mail!

 

Vi måste dessvärre be om ursäkt för den felaktiga information du mottagit i nyhetsbrevet angående vår $5,000 Guarantee Player Ranking. Det hade dessvärre blivit en felaktig översättning från vårt engelska nyhetsbrev till det svenska, som ligger till grund för detta missförstånd. För att mottaga en gratisbiljett i form av en token till vår $20,000 Player Ranking så måste du deltaga i tre dagliga $5,000 Guarantee Player Ranking turneringar.

 

$5,000 Guarantee Player Ranking spelas dagligen klockan 21:00 CET och finns lokerad under " Scheduled Tournaments" ---> "Specials" i pokerklienten.

 

Vi beklagar igen den felaktiga information du tidigare mottagit!

 

Med vänliga hälsningar

Ola Andersson

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är FPP-utdelningen ändrad. I korta drag innebär det att det är 15-45 % svårare att generera FPP nu (Legend) vilket ju indirekt leder till att det blir svårare att cleara reloads, signups och att behålla vip-status legend. För race och dylikt gör det dock ingen större skillnad, då det är lika för alla.

 

Notera dock att det för CG i potter med rake 2.01->uppåt skett en minskning med FPP på 15 %, medan det för FPP per rake-$ i sit n go skett en minskning med 20 % (en 50 + 9 $ ger nu 360 ist för 450 FPP). Detta gör att det blir än mer ev- att grinda deras sit n go med hög avgift. Vilket jag personligen tycker är bra, men vilket expakt faktiskt indirekt förlorar på, då deras Jackpot Sit N Go måste vara en riktig fin inkomstkälla - nu borde rimligen folk dras bort från dem ngt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol driver expekt med mig....

 

Satte in $2k via neteller, nu hade jag ta ut till bank men nej det gick inte eftersom man var tvungen att ta ut på samma sätt som man satte in.

 

Så tänkte jag ta ut med neteller men så står det att max-belopp man kan ta ut med neteller är $2.5k, ärketilt!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...