Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag fick en gratis token till player ranking turren som jag utnyttjade i torsdags efter att bara ha spelat ett par hundra händer cg på nya siten innan det.

Jag var riktigt kortdöd under första timmen så jag satt bara och folda men när jag sedan skulle växla tempo så märkte jag att man inte kunde höja en summa som jag själv ville, tex vid 100/200 blinds så kunde jag bara höja till 400,600 osv med slidern och jag hittade ingen ruta att skriva in en summa som typ 525.

Var det jag som var blind eller? Tänker inte regga mig till någon mer turre innan jag vet att man kan beta sin egen summa.Alla satt och miniraisa preflop ,något som fick mig på supertilt och kastade så småningom ut mig ur turneringen.

Detta blev långt för en enkel fråga men jag hoppas ni förstår vad jag menar.

Förövrigt så verkade motståndet överkomligt även för mig i turneringarna.:-D

 

/caben no 19

 

Japp!. Detta e askasst med iPoker. Jag har messat å klagat flera gånger till suporten om detta problemet. Vore bra om fler kunde göra det kanske.

 

Saken är den att du kan inte med höja BB*3 med hjälp utav "raisebaren", bara 2 eller 4 BB osv... Om du vill kan du skriva in ditt bett i en liten ruta till höger om "raisebaren", men detta är jätteplottrigt med decimaler å skit. Särskilt jobbigt är det om man multitablar, med tidspress och bord som "domminerar" varandra. Hopplöst.

 

Mejla å klaga alla! Kanske dom gör en förändring av mjukvaran då

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ofan det finns en ruta alltså. Jag måste varit blind som missade den.:oops:

Jag skickar också ett klagomail på detta problem så hoppas vi att det införs på slidern också.

Då ska jag prova en till turre så får vi se hur det känns att spela på denna klient en än gång.

Tack för svaren baller och Adslverbe.:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Alla bord jag spelade har hängt sig.. ser lika dant ut som för 5 minuter sen..

Vad händer med de potter man är inblandad i??

Två rätt stora en där alla kort kommit ut en där jag höjt på flopp och dom andra vänar på att agera???

 

hur gick det fick du spela klart potterna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...