Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kan man köra Expekts Pokerklient på en Apple (MAC)?

 

Nyfiken...

 

Nej, det kan man inte. (Inte utan att köra windows eller en emulator.)Tyvärr är marknaden för liten för mac för att det skall löna sig att göra en speciell klient. Det finns andra siter med javaklienter man kan spela direkt i browsern om du inte vill köra Windows.

 

/Linus

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt.com Poker ansluter till Tribeca Tables

 

 

Expekt.com ansluter till Tribeca Tables, det snabbast växande pokernätverket i världen. “Vi vill erbjuda våra kunder en pokerprodukt av yttersta världsklass och vårt samarbete med Tribeca garanterar detta”, säger Per Widerström, VD Expekt.com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka siter är det som kör på tribecka nätverket

*edit*

Hittade aftonbladets recention av nätverket (ett år gammal)

http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/utskrift/0,3258,727192,00.html

*******

 

Hur kan Expekt tänkas ha resonerat när dom byter från Tain till Tribecka? (hittar ingen tråd om just denna händelse)

 

Här är en lista..

http://www.tribecatables.com/current_brands.html

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hm, något är fel...

 

Jag skulle starta upp klienten idag och fick beskedet att en ny version hade upptäckts. Laddade ner den automatiskt men sedan klarade inte klienten av att starta. Får beskedet unidentified error.

 

När jag istället skulle starta upp parbetklienten så hände exakt samma sak, dvs. laddade ner ny programvara och sedan misslyckas jag att starta klienten.

 

Någon som vet vad som händer?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lite problem med Expekt nu. Jag vill ta ut pengarna till mitt bankkonto och som krav har Expekt att man ska omsätta pengarna minst en gång. Jag har spelat poker och fått det verifierat av pokersupporten att jag har omsatt pengarna och att det ska vara grönt att ta ut pengarna.

 

Trots det blockeras mina uttagsförsök och supporten säger typ "goddag yxskaft" när jag försöker kommunicera med dem. Enligt dem så har jag inte omsatt nånting och de svarar bara med att jag måste ta ut pengarna till Neteller och betala 3.9% i straffavgift. Standardsvar bara och ingen verkar bekymra sig om att kolla hur det står till med mitt konto och att jag verkligen har spelat igenom pengarna.

 

Finns det nån site-representant här som kan hjälpa mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har lite problem med Expekt nu. Jag vill ta ut pengarna till mitt bankkonto och som krav har Expekt att man ska omsätta pengarna minst en gång. Jag har spelat poker och fått det verifierat av pokersupporten att jag har omsatt pengarna och att det ska vara grönt att ta ut pengarna.

 

Trots det blockeras mina uttagsförsök och supporten säger typ "goddag yxskaft" när jag försöker kommunicera med dem. Enligt dem så har jag inte omsatt nånting och de svarar bara med att jag måste ta ut pengarna till Neteller och betala 3.9% i straffavgift. Standardsvar bara och ingen verkar bekymra sig om att kolla hur det står till med mitt konto och att jag verkligen har spelat igenom pengarna.

 

Finns det nån site-representant här som kan hjälpa mig?

 

Verkar jätteunderligt. Själv har jag aldrig varit med om att de krävt att jag ska omsätta pengarna innan jag får ta ut dem...Tror tyvärr att det inte finns nån representant här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu inser de att jag har omsatt pengarna men går fortfarande bara med på att jag får ta ut pengarna till mitt Neteller-konto och INTE till mitt bankkonto. Vad i h-vete gör det för skillnad för dem då? Det är ju bara för att jävlas med mig.

 

När jag spelade igenom beloppet så krachade dessutom deras skit-klient 3-4 ggr och jag hade stora problem att få pengarna från mitt pokerkonto till det "riktiga" Expekt-kontot. Det känns minst sagt instabilt.

 

Verkligen uselt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10fpp/dollar är deras standard. Skulle väl inte vilja påstå att det är så himla generöst, men bättre än ingenting.

 

För min egen del så tycker jag att det inte är någon idé att spela lägre än NL50, om man inte tycker om att spela i en evighet för att cleara bonusen...

 

 

Edit. För övrigt kan jag säga att det ska bli skönt att lämna siten, har just clearat min bonus och ska ta ut den, om bara klienten släpper in mig nån j***a gång. Alltid samma sak, minst en gång i timmen blir man utkickad och får vänta ett bra tag på att få komma in igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...