Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hm. Provar Expekt miniview för första gången nu, och har grava problem att ens lägga bets/raises. Man markerar sifferrutan, och så fort nåt annat fönster dingar till så avmarkeras fönstret och därmed siffrorna... vad göra? Jag hinner ofta inte ens satsa innan tiden rinner ut, det blir nåt slags fars där jag försöker markera och bara ser det avmarkeras konstant varje gång...

 

Det där problemet har jag på prima, men på expekt avmarkeras inte fönstret om jag är i "satsningsrutan". Däremot om jag är i chatten snor andra fönster prioriteten skoningslöst. Surt om det är så för dig, vet att det nästan blir omöjligt att multitabla när det är så.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur raisar man 3x BB utan att behöva skriva in summan?

Spelar 0,25/0,5 NL o kan bara raisa till jämna dollar. Sjukt irriterande framförallt i sngs där man måste raisa till 200 lr 400 när blindsen är 50/100. För att skriva in summan när man multitablar tar för mkt tid.

 

Går inte, du måste skriva in. Hur många bord kör du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur raisar man 3x BB utan att behöva skriva in summan?

Spelar 0,25/0,5 NL o kan bara raisa till jämna dollar. Sjukt irriterande framförallt i sngs där man måste raisa till 200 lr 400 när blindsen är 50/100. För att skriva in summan när man multitablar tar för mkt tid.

 

Det där är helt stört faktiskt. Fattar inte hur de tänkte.

 

Det konstigaste är att reglaget funkar helt olika vid olika tillfällen. Ibland går det att dra så man höjer typ 254 eller liknande helt slumpmässiga siffror. Men det funkar bara sällan. Wtf, liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var i 4 st rio tours när expekt krascha nu för någon timme sen. Står att man kom på plats 0 och att man vann $0. Hur hanterar dom kraschade sngs, hur mkt pengar får man tex tillbaks om man har 2000/6000 maker och det är 3 spelare kvar?

 

när jag lira sng för några dagarsen och det krascha fick jag tillbaka degen efter typ 2 dagar enligt deras policy.

 

All sit 'n' go tournaments

1. Eliminated players do not receive a refund.

2. Remaining players receive a refund made up as follows:

i) Buy-in and fee is returned.

ii) Each player receives and equal share of the buy-ins from the eliminated players

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag satt i två stycken Rio's ($23.5).

Var HU i ena låg lite efter och fick $51.5 i den.

Var 3st kvar i den andra och jag var marginellt efter de andra och fick $43.5.

Summa: $95 (hade räknat med 36+24= 60).

Fick pengarna inom en timme efter avbrottet, fick tyvärr inga FPP för dem.

Missade å andra sidan möjligheten att få 6st raka topp2 (hade haft 5st om jag lyckats i dessa båda).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

när jag lira sng för några dagarsen och det krascha fick jag tillbaka degen efter typ 2 dagar enligt deras policy.

 

All sit 'n' go tournaments

1. Eliminated players do not receive a refund.

2. Remaining players receive a refund made up as follows:

i) Buy-in and fee is returned.

ii) Each player receives and equal share of the buy-ins from the eliminated players

 

Inte helt galen policy, dock hade det varit betydligt bättre om de utslagnas pengar fördelats efter chip position.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...