Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

ja hur ersätter dem??? finns det ngn från expekt här som svarar ibland??

o hur länge ska men vänta innan ev turn sätter igång igen?? jag kommer inte in alls nu" cannot connect to poker server" kommer det upp... SUCK.

 

ALDRIG MER EXPEKT OM DET INTE LÖSER DET PÅ NGT BRA SÄTT MED ERSÄTTN

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

va fan är detta...

 

när jag stände ner..och nu går in igen..står det. "please enter your poker room nickname"..exakt som när man skpade sitt konto..ska man göra det eller???..tänk om allt är raderat

 

Det är nog ingen fara det var lika i morse, fick det här från supporten då.

Hej Stefan,

 

Tack för ditt mejl.

 

Poker-klienten ligger just nu nere för ett inplanerat underhåll. Klienten kommer att vara uppe igen senare denna morgon. Detta är grunden till att ett "nickname/location"-fönster just nu visas efter ett inloggningsförsök.

 

Vi beklagar detta och hur det drabbat dig som kund och välkomnar dig åter inom kort.

 

Vi kan försäkra dig om att denna underhållning av systemet inte påverkar ditt konto.

 

Ha en fortsatt trevlig dag.

 

 

Mvh,

Niklas Johansson

Support

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom igång här, vann min pott pga att andar killen folda. My account verkar inte hänga med dock, alldeles för lite pengar där..:-/

 

Happ, vågar man fortsätta försöka sig på den här cashback-bonusen nu, så jävla jobbigt att behöva oroa sig för att siten ska hänga sig och inte bara för att den är riggad..:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sluta! Prima är världenst fulaste nätverk. Ok den är stabil men man tiltar redan vid inloggningsrutan. Min lillasyster kan rita en snyggare klient i Paint (med väster hand)

 

Spelar väl ingen roll hur klienten ser ut. Ett företag som expekt ska inte ha en klient som hänger sig 1 - 2 gånger om dagen. resulterar ju bara i förslut som startade redan vid Tain bytet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Saknar ca: $120 sen störningarna i natt, nån mer som saknar pengar??? Ska jobba nu, får hoppas att dom har kommit till rätta tills man kommer hem...

 

Jag saknar runt 200$. När jag påpekade det sa de något om någon jävla policy.

 

I den står det (antar jag) "Händer något som enbart ligger på vår sida så ska du självklart inte få några pengar tillbaka. Capish?"

 

Mvh, KF!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...