Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

Nu är FPP-utdelningen ändrad. I korta drag innebär det att det är 15-45 % svårare att generera FPP nu (Legend) vilket ju indirekt leder till att det blir svårare att cleara reloads, signups och att behålla vip-status legend. För race och dylikt gör det dock ingen större skillnad, då det är lika för alla.

 

Notera dock att det för CG i potter med rake 2.01->uppåt skett en minskning med FPP på 15 %, medan det för FPP per rake-$ i sit n go skett en minskning med 20 % (en 50 + 9 $ ger nu 360 ist för 450 FPP). Detta gör att det blir än mer ev- att grinda deras sit n go med hög avgift. Vilket jag personligen tycker är bra, men vilket expakt faktiskt indirekt förlorar på, då deras Jackpot Sit N Go måste vara en riktig fin inkomstkälla - nu borde rimligen folk dras bort från dem ngt.

 

Vilket även innebär en väsentlig försämring av den double-up de så "generöst" erbjöd oss.

 

Jag är rätt säker på att nån på Expekt känner min lokala pizzabagare. Han hade "jubileum" i några dagar och då såldes pizzorna för under halva priset. Lät ju bra. Några dagar senare var jubileumet slut och priserna hade höjts med drygt 10 procent. Det var fan knappt att jag ens märkte prishöjningen.

 

Sockra och höj. Elementär företagsekonomi, typ ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lol driver expekt med mig....

 

Satte in $2k via neteller, nu hade jag ta ut till bank men nej det gick inte eftersom man var tvungen att ta ut på samma sätt som man satte in.

 

Så tänkte jag ta ut med neteller men så står det att max-belopp man kan ta ut med neteller är $2.5k, ärketilt!!!

 

Jag har bråkat som f-n med Expekt förut om det här och jag kan numera ta ut till bank trots att jag satt in med Neteller.

 

Jag hävdade att det inte råder några oklarheter om att det verkligen är mitt bankkonto och att jag rimligen får göra vad jag vill med mina egna pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kommer inte ens in på expekt...

 

Har inte använt det på länge så jag har glömt lösen. Har fyllt i forgot password utan resultat ( 3-4ggr), pratat med deras chatsupport utan resultat. Har bara blivit rådd till att maila, som jag redan gjort ett par ggr utan resultat. Mailade igen och vart hänvisad till forgot password blanketten....som jag redan sagt inte funkar....gaaahhhh...Skall det vara så svårt.

Har även testat att göra ett nytt konto, men se det gick inte heller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bråkat som f-n med Expekt förut om det här och jag kan numera ta ut till bank trots att jag satt in med Neteller.

 

Jag hävdade att det inte råder några oklarheter om att det verkligen är mitt bankkonto och att jag rimligen får göra vad jag vill med mina egna pengar.

Problemet är oftast inte pokersajtens. Problemet är att spellicensavtalen säger att reglerna skall vara så. Tyvärr :(

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska man göra med alla FPP man tjänat ihop? (ej småturneringar för 3k fpp)

Någon sa man kan växla in de mot pengar.

1$ för 1000 FPP. Går det?

 

Men när jag mailade supporten undrade de bara om det var cashbacken jag menade.

Någon som vet hur man snabbast möjligt får ut något av poängen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enligt FPP tabellen ska du kunna casha ut dessa vid Master/Legend status. Men jag kan ej casha ut dessa nu kanske beror på att legend statusen är temporär. Möjligt man kan få det nästa månad om man fått statusen på "riktigt".

 

Hmm hur kan du lyckas läsa det och samtidigt missa att det bara går under vissa promotion-perioder?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Problemet är oftast inte pokersajtens. Problemet är att spellicensavtalen säger att reglerna skall vara så. Tyvärr :(

/C

 

I vilket fall som helst så verkar mitt konto numera vara helt upplåst vad gäller cash outs till bank trots insättning från Neteller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte casha ut 20,000 kr till neteller för 4-5 dagar sen, men inte sett något av pengarna.. så jag bestämde mig för att maila dom och fråga vad det var frågan om, med tanke på att de står att det ska ta 48 timmar..

 

såg sen iofs att jag inte kunde casha ut mer än vad jag hade satt in.. och 20,000 var mer än jag hade satt in.

 

svaret jag fick var..

Hej Filip,

 

Tack för ditt mejl.

 

Vi ber dig vänligen att skicka in kopia på ID-handling samt en skärmdump/screenshot på ert NETeller-konto.

 

Ni kan mejla kopiorna till documents@expekt.com eller faxa till: +356 25401255. Om ni faxar in kopiorna, vänligen försök se till att kopiorna inte är för mörka så att de kan verifieras. Om ni väljer att skicka in digitala kopior rekommenderar vi att ni komprimerar dokumenten och lösenordskyddar dem med det användarnamn/kunnummer ni har på ert spelkonto hos oss. På detta vis kan vi säkerställa att enbart behörig Expekt.com-personal får tillgång till informationen. Vi vill också poängtera att alla känsliga dokument behandlas med absolut största möjliga sekretess.

 

Vänligen besvara detta mejl inom 24 timmar, annars tvingas vi tillfälligt inaktivera ert spelkonto.

 

Detta är standardprocedur för att kunna erbjuda våra kunder maximal transaktionssäkerhet. Dokumenten förvaras strikt konfidentiellt. Vi uppskattar och tackar för ert samarbete och ni är välkommen att kontakta oss om ni har några frågor rörande detta ärende.

 

exakt vad är det för information jag ska skicka till dom?

vad är det för screenshot jag ska ge dom?

när jag är inloggad på mitt neteller konto?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag försökte casha ut 20,000 kr till neteller för 4-5 dagar sen, men inte sett något av pengarna.. så jag bestämde mig för att maila dom och fråga vad det var frågan om, med tanke på att de står att det ska ta 48 timmar..

 

såg sen iofs att jag inte kunde casha ut mer än vad jag hade satt in.. och 20,000 var mer än jag hade satt in.

 

svaret jag fick var..

Hej Filip,

 

Tack för ditt mejl.

 

Vi ber dig vänligen att skicka in kopia på ID-handling samt en skärmdump/screenshot på ert NETeller-konto.

 

Ni kan mejla kopiorna till documents@expekt.com eller faxa till: +356 25401255. Om ni faxar in kopiorna, vänligen försök se till att kopiorna inte är för mörka så att de kan verifieras. Om ni väljer att skicka in digitala kopior rekommenderar vi att ni komprimerar dokumenten och lösenordskyddar dem med det användarnamn/kunnummer ni har på ert spelkonto hos oss. På detta vis kan vi säkerställa att enbart behörig Expekt.com-personal får tillgång till informationen. Vi vill också poängtera att alla känsliga dokument behandlas med absolut största möjliga sekretess.

 

Vänligen besvara detta mejl inom 24 timmar, annars tvingas vi tillfälligt inaktivera ert spelkonto.

 

Detta är standardprocedur för att kunna erbjuda våra kunder maximal transaktionssäkerhet. Dokumenten förvaras strikt konfidentiellt. Vi uppskattar och tackar för ert samarbete och ni är välkommen att kontakta oss om ni har några frågor rörande detta ärende.

 

exakt vad är det för information jag ska skicka till dom?

vad är det för screenshot jag ska ge dom?

när jag är inloggad på mitt neteller konto?

 

Fick exakt samma mail som du. Jag scannade in en bild på mitt ID-kort samt tog en skärmdump när jag var inloggad på neteller. Det tog en jävla tid i början, men när jag började klaga lite så fick jag ut pengarna ganska snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick exakt samma mail som du. Jag scannade in en bild på mitt ID-kort samt tog en skärmdump när jag var inloggad på neteller. Det tog en jävla tid i början, men när jag började klaga lite så fick jag ut pengarna ganska snabbt.
Been there, done that. Man måste bli arg på dom för att dom ska förstå. Hota med att byta pokersajt. Fungerade för mig.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förresten.. någon som vet hur det funkar med att casha ut direkt till visa?

kan jag tex sätta in 100:-(för att registrera visakortet) och sen direkt efter ta ut 20k?

 

gissar att du menar ta ut till ditt bankkonto? det fungerar väl utan att du behöver sätta in pengar från visa först, eller?

jag brukar ta ut till mitt bankkonto utan bekymmer iaf, tror inte jag har "blandat" in visa kortet alls, bara kört med neteller...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

förresten.. någon som vet hur det funkar med att casha ut direkt till visa?

kan jag tex sätta in 100:-(för att registrera visakortet) och sen direkt efter ta ut 20k?

 

 

Undrar lite samma sak. Funderar på att ta ut ca. 7 k $ från expekt... men jag har aldrig satt in mer än 200 $ där, och då via Visa.

 

Bör det kanske rentav gå snabbare att ta ut i omgångar? Har tagit ut 1 k och den typen av summor tidigare, utan problem. Någon som har erfarenhet av Visa-uttag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Går det att ladda ner skins eller modar till ipoker nånstans så man till exempel slipper expekts färger?

kanske lite drasstiskt....byt till TITAN...den behagligaste ipokerklienten som jag har testat...

 

ELLER!!!...Testa att ladda ner TITAN-klienten å ersätt alla bilder i Expektmappen med dom från TITAN-mappen...kanske funkar, om inte så är det ju bara att ominstalera klienten...

 

...hör av ej om det funka...om du testar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...