Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har nu spelat idag ca 200 händer på NL20 hittils idag och det är första sessionen poker jag kör på ca 2 månader och jag har ännu inte fått en ända FFP förrutom då jag körde en turre igårkväll.

 

Är det någon annan som har det här problemet???

 

FPP'na uppdateras inte i real tid utan ca va 30e minut så kolla igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu spelat idag ca 200 händer på NL20 hittils idag och det är första sessionen poker jag kör på ca 2 månader och jag har ännu inte fått en ända FFP förrutom då jag körde en turre igårkväll.

 

Är det någon annan som har det här problemet???

 

FPP'na uppdateras inte i real tid utan ca va 30e minut så kolla igen.

 

Jo, jag vet men jag fick vänta i 3 timmar innan jag fick några :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Schysst av Expekt att sno 44 $ av en.

 

Tog ut mina pengar därifrån för ett par dagar sedan eftersom deras klient suger och kraschar hela tiden. Har endast använt kontot till lite mindre moneytransfers vilket det aldrig varit några problem med.

 

Well, tar ut pengarna och får ett fint litet meddelande om att 1,124 $ skall överföras till mitt konto (har screenshot) och att jag inte skall betala någon expeditionsavgift. Ett par dagar senare poppar 1,080$ in på kontot. Det är deras trevliga lilla 3,9%-iga skatt som de varnat mig för, men som det inte stod något om när jag gjorde uttaget.

 

Betyg server som kraschar, kass klient 2/10

Avgift för att förvara sina pengar där ??????? 0/10

 

Well, expekt, nu vet ni vad jag tycker om ert agerande iallafall.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har nu tagit del av deras senaste bonus. Jag spelar hyffsat mycket och klarar av att spela flera bord samtidigt. Vilka nivåer ska man ligga på för att hyffsat snabbt få in 12000 fps? NL 200? 100? el räcker det med 50?

 

fps? fpp antar jag du menar. Jag har signat 150% bonusen och ska dra ihop 4800fpp. på 3 dagar har jag i snitt lirat 3 bord nl100 och i drygt 3-4 timmar / dag och dragit ihop 1000fpp sammanlagt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag mejlade supporten, dom kunde inte säga något datum, bara att det sker mycket snart och att dom skulle informera sina spelare innan, så 15/1 känns väl inte så troligt.

 

Ok, tack. Men hur ligger det till med tribeca? Kommer de fortfarande att heta tribeca eller ska dom också ingå i Ipoker nu? För de köptes ju av playtech som äger ipoker.. http://www.pokerspel.org/expekt-poker-tribeca-tables-kopt-av-playtech.php

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har lite problem med expekts pyramid-Sit-and-go...Spelade en del sådana när de låg på Prima och har väl samlat ihop drygt 900 dollar i pyramid-marker...Sedan dess har trafiken på pyramiderna varit sjukt dålig och jag hade nästan glömt bort att jag hade "pengar" där. Är det någon som har lyckats "deala" till sig att man kan använda dessa marker till vanliga turneringar eller dylikt. Har varit i kontakt med supporten och de är varken intresserade av någon deal eller kan säga när någon pyramid-final går av stapeln. Finns det någon här som brukar spela dessa och har koll på trafiken?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...
ni som hade rakeback på expekt tidigare (fick det direkt av sajten), har ni fortfarande rakeback?

 

kan man köra 5k bonusen samtidigt som $600 signupen?

 

Jag mailade och fråga och fick ett lite konstigt svar.

Dom har inte rakeback längre, men i stället har dom en VIP loyalty bonus som man får efter 10,000 FPP. Jag mailade och frågade hur stor denna bonusen var och då skrev dom "This is a bonus that is based on your rake, and it's aproximately a third of your rake."

 

Så det är väl som rakeback egentligen men dom vill väl dölja det lite då det är förbjudet på ipoker.

 

Passade på att maila angående cashbackbonusen också. Återkommer strax!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hela iPoker verkar knasa idag.

 

Kommer ihåg att det var så här för ett år sedan, men nu verkar det börja om igen.

 

Och expekts klient visar 13600 inloggade, medans CDPoker visar 6667 stycken.

 

Nånstans är det duktigt fel.

 

hela iPoker har "KNASAT" sen i fredags tycker jag. Men suporten sa i Söndags att alla problem var lösta:lol: .

 

Nä, dom får "rycka upp" sej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...