Gå till innehåll

SAJT: Expekt.com


QoS

Recommended Posts

Nån som vet hur många spelare det brukar vara i deras "Super Sundays"?

Man fick ju fritt inträde till en sån när man klarade någon bonus, så risken finns ju att det är många fler med där nu de kommande veckorna eftersom folk har sina fribiljetter, så man kanske ska spara den ett par veckor tills det är nere i normalt antal om det nu skulle vara fler just nu.

 

I söndags var det ca 230 på 100+9 25000-garanti. Normalt brukar det vara under 200, som du säger liute extra nu för en del har fått biljetter för dom klarat en bonus. Annars är det ofta väldigt bra värde i Super Sunday för de som vill lira den. Runt 7000$ i första, har flera ggr varit ca 40%iga övervärden på den.

 

Luca: Hur är stabiliteten på klienten/servern nuförtiden? Inte så många som klagat de senaste veckorna. Bättrat sig?

 

Den är stabil numer. Några ggr har hänt på sistone att jag ej fått hålkort, lite jobbigt spela utan hålkort...men det har bara varit enstaka ggr och endast en runda sen rättade det till sig. Klienten är ganska okej numer. Annat i höstas/vintras... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
nix, den är nere ca 10 min enligt ett mess på siten, men smidigt att dra igång den då turre precis startat

 

jo, no pain no tain... vad hände med 25k guarante turneringen nu då?

 

EDIT: kanske så expekt och tain löser problem, de tar bort turneringen...jag har iaf mailat "supporten" så vi får väl se vad som händer. på något sätt är man inte förvånad när det gäller expket, att de aldrig lär sig..."suck"

förutsätter att man får tillbaka inköp på 109$ ASAP, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fick följande svar:

Hej,

 

Tack för ditt e-mail!

 

Vi beklagar det tekniska problem som uppstod ikväll och kan informera dig

att du kommer bli kompenserad inom 24 timmar enligt vår crash policy.

 

Vänligen notera att klienten fungerar som den ska igen.

 

Vänliga hälsningar,

 

Poker Support

Expekt.com Ltd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom nyss 3:a i en "BIG cash for FPP lvl 1". Har fått den där biljetten så att jag kan vara med i en Level 2. Men nu när jag ska registrera mig i lvl 2:an som börjar 20.15 går det inte?

 

Det står att jag har för lite FPP men jag har ju förfan en biljett?

 

Har nån varit med om liknande?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom nyss 3:a i en "BIG cash for FPP lvl 1". Har fått den där biljetten så att jag kan vara med i en Level 2. Men nu när jag ska registrera mig i lvl 2:an som börjar 20.15 går det inte?

 

Det står att jag har för lite FPP men jag har ju förfan en biljett?

 

Har nån varit med om liknande?

 

Jag skulle gissa att det är så att det är registreringsdelen i din klient som inte uppdaterades med informationen att du faktiskt hade en biljett. Om du provar logga in igen borde det fungera. Annars får du kontakta support så löser de problemet åt dig.

 

Det är ett känt problem som kommer att lösas iom nästa release som ligger i test just nu.

 

/Linus

Poker Software Manager

Tain

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

nån mer än jag som lirade ikväll. Jag var chiptvåa i en SNG 5+0,5, fyra kvar, :shock: när skiten brakade ihop.

När det gick att logga in igen var allt borta.

Brukar man få tillbaka startaftgiften när detta händer?

Brukar expekt strula ofta?

Jag har lirat där till och från i ett par veckor och haft problem med deras statistik och HH.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jomenvisst brukar expekt strula till sig i de mest ogynnsamma lägen, men det bästa är att de faktiskt kompenserar eventuell förlust bara man meddelar dem :)

 

En gång så satt jag på ett SH-bord och försökte gå all-in på river...hade flush tror jag :roll: ...länge sedan var det...hursomhelst så hände ingenting och killen jag spelade mot tog emot potten, jag autofoldade.

Hörde av mig till deras kundsupport för att kolla om man kunde överklaga...och det kunde man...det var bara det att min motståndare hade straight flush...så han fick de pengar som jag menade att jag skulle ha satsat...:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

hur stor är deras söndagsturnering?

 

hur många spelare är med i den?

 

finns det många 50-100$-turneringar med 100-300 deltagare?

 

är det bra trafik på SHNL och fixed-borden?

 

 

och är det mycket problem med klienten?

 

är supporten bra? telefonsupport eller bara email?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...