stryphamster Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Kan man köra Expekts Pokerklient på en Apple (MAC)? Nyfiken... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Linusdalin Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 Kan man köra Expekts Pokerklient på en Apple (MAC)? Nyfiken... Nej, det kan man inte. (Inte utan att köra windows eller en emulator.)Tyvärr är marknaden för liten för mac för att det skall löna sig att göra en speciell klient. Det finns andra siter med javaklienter man kan spela direkt i browsern om du inte vill köra Windows. /Linus Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stryphamster Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Kan du rekommendera någon emulator? Har själv en macbook och vil börja spela på expekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjulben Postad 11 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2006 Expekt.com Poker ansluter till Tribeca Tables Expekt.com ansluter till Tribeca Tables, det snabbast växande pokernätverket i världen. “Vi vill erbjuda våra kunder en pokerprodukt av yttersta världsklass och vårt samarbete med Tribeca garanterar detta”, säger Per Widerström, VD Expekt.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
granath Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Vilka siter är det som kör på tribecka nätverket *edit* Hittade aftonbladets recention av nätverket (ett år gammal) http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/utskrift/0,3258,727192,00.html ******* Hur kan Expekt tänkas ha resonerat när dom byter från Tain till Tribecka? (hittar ingen tråd om just denna händelse) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Mitac Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Vilka siter är det som kör på tribecka nätverket*edit* Hittade aftonbladets recention av nätverket (ett år gammal) http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/utskrift/0,3258,727192,00.html ******* Hur kan Expekt tänkas ha resonerat när dom byter från Tain till Tribecka? (hittar ingen tråd om just denna händelse) Här är en lista.. http://www.tribecatables.com/current_brands.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 Hur kan Expekt tänkas ha resonerat när dom byter från Tain till Tribecka? (hittar ingen tråd om just denna händelse) Jag tror det är hela tain som byter till tribeca, inte bara expekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wfanqlief Postad 12 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2006 http://www.tainpoker.com/roach/article.do?tpl=news_item.jsp&id=33 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loka2 Postad 15 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 15 Oktober , 2006 http://www.tainpoker.com/roach/article.do?tpl=news_item.jsp&id=33 Är det min dator som är konstig eller är det något fel på länken? Jag har provat både Fire Fox och explorer och inget av dem fungerar det i. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slicken Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 haha det jag skrev hadde redan strivits *edit* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MrPokerXAA Postad 18 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 18 Oktober , 2006 ongame network och prima network är nog största poker nätverken. nu har du varit 15000 spelar på onegame vissa tider på dygnet. och när det flest på ongame är det 16000 - 18000 inloggade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
413x4nd3r Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Har inte lyckats hitta när bytet ska ske! Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Har inte lyckats hitta när bytet ska ske! Någon som vet? Inom ett par månader har dom bara "sagt". Troligtvis vid årsskiftet om jag får gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Hm, något är fel... Jag skulle starta upp klienten idag och fick beskedet att en ny version hade upptäckts. Laddade ner den automatiskt men sedan klarade inte klienten av att starta. Får beskedet unidentified error. När jag istället skulle starta upp parbetklienten så hände exakt samma sak, dvs. laddade ner ny programvara och sedan misslyckas jag att starta klienten. Någon som vet vad som händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madbroiler Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 har du provat att avinstallera klienten och installera den igen? Har hjälpt mig en gång förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 26 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2006 Hehe, måste erkänna en sak. Det var inget fel nånstans...hade bara glömt att ändra min brandvägg så att den skulle godkänna den nya klienten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Jag har lite problem med Expekt nu. Jag vill ta ut pengarna till mitt bankkonto och som krav har Expekt att man ska omsätta pengarna minst en gång. Jag har spelat poker och fått det verifierat av pokersupporten att jag har omsatt pengarna och att det ska vara grönt att ta ut pengarna. Trots det blockeras mina uttagsförsök och supporten säger typ "goddag yxskaft" när jag försöker kommunicera med dem. Enligt dem så har jag inte omsatt nånting och de svarar bara med att jag måste ta ut pengarna till Neteller och betala 3.9% i straffavgift. Standardsvar bara och ingen verkar bekymra sig om att kolla hur det står till med mitt konto och att jag verkligen har spelat igenom pengarna. Finns det nån site-representant här som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Jag har lite problem med Expekt nu. Jag vill ta ut pengarna till mitt bankkonto och som krav har Expekt att man ska omsätta pengarna minst en gång. Jag har spelat poker och fått det verifierat av pokersupporten att jag har omsatt pengarna och att det ska vara grönt att ta ut pengarna. Trots det blockeras mina uttagsförsök och supporten säger typ "goddag yxskaft" när jag försöker kommunicera med dem. Enligt dem så har jag inte omsatt nånting och de svarar bara med att jag måste ta ut pengarna till Neteller och betala 3.9% i straffavgift. Standardsvar bara och ingen verkar bekymra sig om att kolla hur det står till med mitt konto och att jag verkligen har spelat igenom pengarna. Finns det nån site-representant här som kan hjälpa mig? Verkar jätteunderligt. Själv har jag aldrig varit med om att de krävt att jag ska omsätta pengarna innan jag får ta ut dem...Tror tyvärr att det inte finns nån representant här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Verdi Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Nu inser de att jag har omsatt pengarna men går fortfarande bara med på att jag får ta ut pengarna till mitt Neteller-konto och INTE till mitt bankkonto. Vad i h-vete gör det för skillnad för dem då? Det är ju bara för att jävlas med mig. När jag spelade igenom beloppet så krachade dessutom deras skit-klient 3-4 ggr och jag hade stora problem att få pengarna från mitt pokerkonto till det "riktiga" Expekt-kontot. Det känns minst sagt instabilt. Verkligen uselt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nickupptaget Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 alltså är dte ofta tekniska problem? typ att klienten kraschar mitt i söndagsturneringen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 Hehe, alltid. Mer eller mindre rutin att klienten kraschar minst en gång i timmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nickupptaget Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 ok laddade ner den. finns ingen avinstallation, måste man ta brot det manuellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 31 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2006 jupp, tror det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr Magoo Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 Jag har fått något erbjudande från expekt, med 10fpp/ dollar, är det en bra bonus? Vilken är den lägsta NL nivå man kan spela för att få in den på ett smidigt sätt? Spelar bara fixed i vanliga fall men det verkar ju inte existera på expekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 1 November , 2006 Rapport Share Postad 1 November , 2006 10fpp/dollar är deras standard. Skulle väl inte vilja påstå att det är så himla generöst, men bättre än ingenting. För min egen del så tycker jag att det inte är någon idé att spela lägre än NL50, om man inte tycker om att spela i en evighet för att cleara bonusen... Edit. För övrigt kan jag säga att det ska bli skönt att lämna siten, har just clearat min bonus och ska ta ut den, om bara klienten släpper in mig nån j***a gång. Alltid samma sak, minst en gång i timmen blir man utkickad och får vänta ett bra tag på att få komma in igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts