Cyntax Postad 8 Mars , 2006 Rapport Postad 8 Mars , 2006 Trots allt har de skickat ut mail där de meddelar att de skulle göra om hemsida, nere två dagar och att det därefter kan komma bli lite underhåll när de kör in sidan... Jag vet inte vad det stod i mejlet, men på hemsidan har det varit olika bud hela tiden. Nu är det bara allmänt icke-fungerande. Alltså jag gillar Expekt eg, men de får fan ta sig i kragen. Sparka hela IT-avdelningen kanske vore en start. Synnerligen irriterande! Citera
cronz Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 funkar expekt pokern för er? inte för mig iaf det står nått om server probs!?!?!?:S:S Citera
madbroiler Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 funkar inte för mig heller just nu Citera
XiLE Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Expekt/Parbet har problem med sin server. Det har de haft nu i över en veckas tid, varje dag! Värdelöst! Citera
XiLE Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Kan ha med detta att göra Förmodligen ja. Dålig säkerhet och inkompetent personal resulterar i att spelare väljer andra sajter istället. Citera
aka_thn Postad 9 Mars , 2006 Rapport Postad 9 Mars , 2006 Nu funkar det fint i alla fall.. Jag verkar vara den enda här som gillar expekt pga deras lätta användande... mycke lättare än de andra jag provat... // AkA Citera
Staahla Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Satans så antalet NL200-NL400 bord har minskat på sistone. Antalet har ju mer än halverats. Citera
cronz Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Jag kan inte logga in på expekts pokerklient, igår kväll fungerade allt som det skulle men idag är det fel igen:S!? har någon samma problem som jag?? /cronz! Citera
XiLE Postad 10 Mars , 2006 Rapport Postad 10 Mars , 2006 Jag kan inte logga in på expekts pokerklient, igår kväll fungerade allt som det skulle men idag är det fel igen:S!? har någon samma problem som jag?? Jo, de meddelade runt klockan 14 idag att de skulle stänga ner vid 15:00 CET för underhåll i ca en halvtimme. Vid 15-tiden fungerade det sedan fint, men nu när jag försökte logga in mig så är det samma problem som förut. Uppenbarligen har de _inte_ lyckats få bukt på problemet. Det kanske blir bättre framöver, men jag tvivlar starkt. Citera
lizzard Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Ser att jag tydligen gjode rätt när jag tog ut pengarna från expekt, har dom inte fått bukt på klienten än. Det är skamligt. Citera
MrZingo Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Alltså först Player Rankingen i torsdags och nu 25K guaranteed, måste säga att nu börjar till och med en sådan supporter av Expekt som jag bli lite förbannad......... Citera
Galerion Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Hur är motståndet idag på expekt?, undrar då mest över dem "låga" borden....är inte så uppdaterad sen de gick över till Tain.... Citera
F.Gump Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Wow, 41 sidor klagomål på Expekt. Är det inte dags att starta en ny Expekt-tråd? Betalar Tain så låga löner att de inte får tag på personal som kan nått? Nu har det gått flera månader sen Tain startade sitt nätverk, och fortfarande kan man tex inte se på vilken plats man är i en pågående turnering. Mupp-klient Citera
majorj Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Hur är motståndet idag på expekt?, undrar då mest över dem "låga" borden....är inte så uppdaterad sen de gick över till Tain.... Har lirat lite på expekt i ett par dar nu. (Har inte varit där sen bytet.) Och fiskstimmen kommer tätare än förr, det är säkert. (Spelar upp till FL1-2 och NL50.) Citera
baller Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 majorj - korrekt. Clienten är numera ganska stabil och motståndet rätt uselt. Yay, vilken move, man lyckades tom få alla 24/7 grinders att lova att aldrig komma tillbaks, yay för tain/expekt Citera
santiago Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Jag ser faktiskt absolut ingen anledning till varför man fortfarande skulle sitta o spela på Expekt. Det är slött, fult och i bästa fall går det bara att logga in på skiten en stund innan det kraschar. Citera
mikcarlsson Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Jag ser faktiskt absolut ingen anledning till varför man fortfarande skulle sitta o spela på Expekt. Det är slött, fult och i bästa fall går det bara att logga in på skiten en stund innan det kraschar. Jag tycker då att den tillhör en av de bättre siterna. /M Citera
aka_thn Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 kan bara hålla med föregående talare (skribent).. Jag har inte spelat så mycke poker men jag vinner en hel del pengar nu Citera
santiago Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Jag ser faktiskt absolut ingen anledning till varför man fortfarande skulle sitta o spela på Expekt. Det är slött, fult och i bästa fall går det bara att logga in på skiten en stund innan det kraschar. Jag tycker då att den tillhör en av de bättre siterna. /M Jaså? Bra att någon gör det. Vet inte vad du har för referenser för det men jag måste säga att Expekt borde hållt sig till Prima. Tain kan säkert bli bra i framtiden men det kommer krävas en hel del jobb först. Citera
santiago Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 kan bara hålla med föregående talare (skribent)..Jag har inte spelat så mycke poker men jag vinner en hel del pengar nu Aha, så länge du vinner så är klienten bra? Tja, ett argument så gott som något antar jag. Citera
aka_thn Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 hehe. menade inte riktigt så Menade mest att det ni kallar "fiskar" (såna som jag för övrigt) verkar ha kommit tillbaka så även jag kan vinna pengar... Sedan tycker jag klienten är väldigt lätt att förstå! Citera
Aeis Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Hur svår är deras sign-up bonus att cleara på NL50 SH? Jämför gärna med VIP och raked hands... Är detta en bra, medel eller dålig bonus? Citera
Cyntax Postad 20 Mars , 2006 Rapport Postad 20 Mars , 2006 Jag kan absolut inte komma in på Expekts pokerklient. I 4-5 dagar har jag fått samma felmeddelande. När jag försöker med Eurolinx går det däremot bra. Är det bara jag som har problem? Ska jag börja söka felet på annat håll, kanske installera om klienten? OT: är det bara jag som får huvudvärk av att spela på Expekt/Eurolinx? Korten och knapparna är pyttesmå. Färgerna är så gälla att t.o.m en blind man skulle få spykänslor av dom. Citera
Mickel Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Nu har jag tröttnat på Expekt det hänger sej hela tiden. Har tagit ut alla pengar därifrån. Citera
Recommended Posts