Bojen Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Klienten är faktiskt MYCKET stabilare nu. De verkar inte alls ha samma problem m turneringarna som det va tidigare, så man kan inte tro annat än att SM genomförs utan problem denna gången. Ha inte för höga förhoppningar.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torinho Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Expekt stängs ner var 3ggr i timmen för mig..är det bara en av expekts buggar elr är det någon som har nått tips på vad jag kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CI Postad 27 Januari , 2006 Rapport Share Postad 27 Januari , 2006 Satte precis in lite pengar på expektkontot och skulle överföra det till pokerklienten. Transfer to poker osv. Fixat och klart, trodde jag tills jag går tillbaka till "Bank". Allt är helt plötsligt borta. Kollar transactions på expekt.com och där står att jag fört över till pokerklienten men där är fanimej inga pengar. Har mailat dem men de vägrar svara. Innan har det förts över direkt, men kan det vara så att det tar lite tid? Någon som varit med om något liknande? Sjukt irriterad för övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Pyramidchampions turnering idag med 100% added, någon som skall spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Min klient låser sig lite då och då under nån minut. Oftast när man ska öppna ett nytt bord. Nätverket verkar stabilt, men programvaran är fortfarande lite beta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 folk droppar från och till vilket är enormt störande då klienten väntar 30sek på att han ska reconnecta... sitter man på fullbord händer detta ganska ofta och jag fattar inte hur dom kan säga att klienten håller för SM. 120 reggade till SM nu och det är ganska fet prispott så det kan vara värt att köpa in kanske... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 120 reggade till SM nu och det är ganska fet prispott så det kan vara värt att köpa in kanske... Vad är inköp och hur stor prispool är garanterad? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 $250+20 inköp, $500K Guaranteed Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
deadfish Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 bara jag som inte kommer in på sidan, spelade en sng när sidan crashade, 4 stycken var allin, dock inte jag, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
derra Postad 28 Januari , 2006 Rapport Share Postad 28 Januari , 2006 Jag kommer inte heller in, var inblandad i tre medelstora potter. Trist! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnnaDea Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Expekt är ganska känt för sina otroliga bad beats. Folk kan vinna som FAN ena dagen , och sen andra förlora som inne helvete. Jag vann själv 20 sng igår och förlorat typ 30 idag. Och då har jag spelat "bra" poker med. Men men. Ska byta klient snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
13_Outs Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Expekt är ganska känt för sina otroliga bad beats. Folk kan vinna som FAN ena dagen , och sen andra förlora som inne helvete. Jag vann själv 20 sng igår och förlorat typ 30 idag. Och då har jag spelat "bra" poker med. Men men. Ska byta klient snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
garpen Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 folk droppar från och till vilket är enormt störande då klienten väntar 30sek på att han ska reconnecta... sitter man på fullbord händer detta ganska ofta och jag fattar inte hur dom kan säga att klienten håller för SM. 120 reggade till SM nu och det är ganska fet prispott så det kan vara värt att köpa in kanske... När går SM utav stapeln? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebbemax Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 2 Frågor Finns det något sätt att få ut sina hand historys från expekt o importera dom till PO eller PT ? Satsar på att få Reload bonusen går det att ta ut den direkt när man har fått den eller finns risken att man då blir nekad pga "Bonus abuse" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 En fråga ang. Frequent Player Points... Vad är dom till för? Kan man köpa ngt för dom eller göra någonting alls med dom? (ska inte cleara någon bonus eller så..) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rockefeller Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 1a februari går SM, 500k$ som sagt och 138 reggade nu. Expekts HH funkar inte alls nu, så man kan inte använda den och FPP är helt värdelöst, finns inget meningsfullt att göra för dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jolo Postad 29 Januari , 2006 Rapport Share Postad 29 Januari , 2006 Olika användningsområden för FPPs, långt mer utvecklade än de som idag erbjuds i klienten, finns planerade men Expekt avvaktar ett mer fullständigt turneringsutbud (från tain) innan de kommer lägga upp dem. Olika nivåer anpassade efter olika kundgruppen/intressen kommer då att erbjudas sägs det. Om FPP... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickoo Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Hur tror ni pengarna kommer vara fördelade i pokerSM? Vilken plats behöver man komma på för att få prispengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Hur tror ni pengarna kommer vara fördelade i pokerSM? Vilken plats behöver man komma på för att få prispengar? De flesta turneringar ger pris till topp 10%, så det borde gälla denna tävlingen också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Tror ni det går att spela på Expekt att SM-turneringen kraschar? Och vad vore ett bra odds? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staahla Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Tror ni det går att spela på Expekt att SM-turneringen kraschar?Och vad vore ett bra odds? Jag skulle nog kunna tänka mig att hosta in $1000 om de ger mig 1.30 på krasch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrz_W Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 när jag går in på depositsidan via pokerklienten så dyker detta medelande upp: Dear customer, Due to maintenance this page is currently unavailable. Please try again later. We apologise for any inconvenience this may cause. hade tänkt att jag skulle cleara reloadbonusen...är det ok att sätta in pengar via hemsidan och sen föra över till pokerklienten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappmail Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 ingenting är ok med expekt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sebbemax Postad 30 Januari , 2006 Rapport Share Postad 30 Januari , 2006 Nåja fick ut min bonus omgående så fort jag spelat 200fpp..och tog ut allt direkt till Netteler utan några problem så någonting fungerar i alla fal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 31 Januari , 2006 Rapport Share Postad 31 Januari , 2006 Stabil klient. Satt precis och lirade deras 10o clock turbo. 4 Pers kvar och jag har nästan 50% av markerna när klienten krashar. Får se hur (om?) man kompenseras för detta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts