Mi No Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 23 timmar sedan, säger VakuumspelarN : Brag: Grattis till miljonen! Hur många bedömer du gör samma resultat på Svenska spel poker? Citera
VakuumspelarN Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 6 timmar sedan, säger killerwolf2 : what, runksjuka? hur i helvete klarade du dig igenom tonåren? edit: nattliga tömningar? Jag har så många frågor 1 timme sedan, säger killerwolf2 : har härjat på chatgpt nu lite, jävla rutten åkomma att bli rollad, hörselskadan min är cakewalk Äsch fan det suger litegrann, men finns folk därute med mycket värre åkommor än min och som har lyckats sig bra genom livet, bara att man håller huvudet uppe. Men ja, nattliga drömmar kan ske och bringar samma bieffekter då, så blir lite som köra rysk roulette i sömnen. Du råkar inte vara musiker, närmare sagt slagsverksenthusiast, killerwolf? Citera
VakuumspelarN Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 1 timme sedan, säger Mi No : Grattis till miljonen! Hur många bedömer du gör samma resultat på Svenska spel poker? Klienten visar årsresultat 12 månader bak, så den har också räknat in en del vinster från 2025. Är litegrann kvar tills jag kan göra anspråk på miljonen2026-titeln Tyvärr så kan jag med ganska stor säkerhet säga att ingen, som bara spelar svs-gamsen, kommer kunna plussa 7 siffrigt 2026. Runnar helt enkelt inte tillräckligt med volym/höga stakes för att det ska kunna uppnås av någon. Skulle nästan kunna gissa på att detsamma gällde för 2025, kanske 2024 t.o.m. Citera
Recommended Posts