Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

1) Kan man inte köra med samma användarnamn även om man vill??

 

2a) Och är det verkligen helt okey att ha flera användare inom B2b nätverket?...2b) och om man har låt säga 2 användare en på 24h & en hos Heypoker, kan man använda dem samtidigt??(om man har olika nick då..) :roll:

 

Du kan inte använda 2 konton samtidigt. B2B klientenerna känner om du redan är ansluten via en annan klient.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för snabbt svar HeyJohan och Espen!

 

Självklart var det inte menat i att använda två konton på två olika klienter samtidigt för att utnyttja det utan av en annan anledning som stör mig med Java-klienter så som både HeyPoker och givetvis 24hpoker använder sig av!!

 

Jag använder nämligen 3st skärmar och java-klienten fixar inte att bli placerad på någon annan skärm än primärskärmen, Java fixar ju inte dualscreens, vilket är mycket irriterande...så jag ville köra ett bord med ena heypoker klienten och ett annat bord på annan skärm med den webbaserade klienten från 24h på en annan skärm, men det lär inte funka heller!

 

Tar gärna emot tips på hur man får java att fungera med split screens!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Har en liten fråga här bara.. om jag sätter in 200€ idag, och efter 30 dagar har jag spelat ihop över 2000 VIP-händer. Får jag 200€ då direkt efter dom dära 30 dagarna eller kommer den komma med 10€ eftersom?

 

Du får allt efter 30 dagar om jag inte minns helt fel. Tror det står någonstanns här på forumet oxå

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej! Fick svar på min tidigare fråga, har registrerat mig osv på Heypoker nu men när jag skulle testa klienten såg jag att man fick ju samma namn på loginet på sidan som man får som screenname på pokerborden.. Går det ändra detta på något sätt? Valde mitt namn som login på sidan, vill helst inte ha det när jag lirar :(

Verkar ju i övrigt vara en kanonbra sida, ska deposida 200€ ikväll =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej! Fick svar på min tidigare fråga, har registrerat mig osv på Heypoker nu men när jag skulle testa klienten såg jag att man fick ju samma namn på loginet på sidan som man får som screenname på pokerborden.. Går det ändra detta på något sätt? Valde mitt namn som login på sidan, vill helst inte ha det när jag lirar :(

Verkar ju i övrigt vara en kanonbra sida, ska deposida 200€ ikväll =)

 

Can I change my password and Player ID?

You can change your password, and most other personal details, anytime. Choose "Your Details" from the File menu in the Lobby and make the changes from the "Cashier".

As a general rule the Player ID cannot be changed since this is what identifies you to the other players in the poker room. Much of the fun and skill with poker is to get to know your opponents. We may only in very rare and special cases allow a change. If you need to change your Player ID please contact support@heypoker.com and give us the reason why you want to change it.

 

Lycka till =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag förstått det hela rätt. Om man har spelat ihop 2000 VIP på mindre än 30 dagar får man då hela bonusen, dvs. €200 i en klumpsumma då? Sen om man tex. bara spelat ihop 300 VIP på 30 dagar så får man €30?

 

Alltså man får bara en "utbetalning" av sin bonus / månad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag förstått det hela rätt. Om man har spelat ihop 2000 VIP på mindre än 30 dagar får man då hela bonusen, dvs. €200 i en klumpsumma då? Sen om man tex. bara spelat ihop 300 VIP på 30 dagar så får man €30?

 

Alltså man får bara en "utbetalning" av sin bonus / månad?

 

 

Stämmer bra det. Efter 30 dagar betalas det ut oavsett hur mkt du har clearat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså man får bara en "utbetalning" av sin bonus / månad?

 

Inte per månad. Du får en utbetalning. Har du lirat ihop 2000 poäng dag 30 får du €200. Har du lirat ihop 500 poäng dag 30 får du €50 och sen fryser resten av bonusen inne.

 

Jo det var så jag tänkte/menade, var kanske "lite" otydlig i min frågeställning.

 

Men tack för svaren, då vet jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liam: Inte som vi har spikat i dags dato. Vi ser hellre att vi kan erbjuda bra produkter i shopen för våra spelare än att uppmana till för mycket bonusjagande som leder till sänkta marginaler för oss vilket i sin tur leder till ökade priser i shopen.

 

Mvh Johan

 

Tack för svaret. Keep up the good work!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...