Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför får man bara ta ut 200EUR, om man råkat vinna lite då - måste man vänta en hel månad på att plocka ut de pengarna?

 

Jag gissar att det gäller samma som för 24hpoker. Gör du två uttag inom en timme räknas de som ett och kostar gratis, förutsatt att det första är gratis.

 

Alltså, ta ut insatt belopp till samma som du satte in och vinsten på valfritt sätt inom en timme.

 

Detta funkade inte för mig. Har gjort ett uttag nu på 200 euro och försökte ta ut resten på mitt CC, men det gick inte.

 

Johan - måste jag vänta en hel månad nu för att plocka ut resten gratis (ev. betala 10 euro för att göra det)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det som gäller på 24h gäller hos oss också, men det har inte att göra med "inom en timme" utan att man måste för in båda uttagen på samma formulär. Man skriver alltså in både NETeller-uttaget och CC-uttaget på samma sida och klickar sen vidare. Då räknas det som ett uttag och man belastas inte med någon extra avgift.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har för mig att jag signade för ett tag sen med koden jag fick från pf.nu.

 

Är dock inte säker på om jag gjorde det och har inte satt in några pengar än. Om jag nu sätter in pengar för cleara bonusen kommer dom där 30dagarna då att börja gälla från och med att jag satte in pengarna. Och finns det något sätt att se ifall jag verkligen signade med den bonusen?

 

Minnet är ju inte det bästa :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha spelat hos Expekt sedan jag började spela på internet tänkte jag nu prova på heypoker. Säger ett stort bye bye till Expekt, de jävla klantarna :D Verkar bra än så länge även om jag hemskt gärna hade önskat mig minst två fulla bord på 0.50/1 limit...Supporten verkar ju minst sagt godkänd ;)

 

För att vara helt säker gällande pokerforum-bonusen (som jag självklart passar på att leka med): Är min "Poker VIP point balance" i cashiern den siffra som gäller för bonusen?

Blev lite fundersam efter att ha läst snacket här om VIP och rake hit o dit ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Metaddict: Ja, då får vi lite att leva upp till då antar jag :D

 

Jo, du är helt rätt ute vad gäller VIP-poängen OM det inte är så att du har fört över några till Cashier VIP Point Balance vilket kan göras under "My Account" i cashieren.

Så för att vara helt säker, slå ihop båda ovanstående poster (de står intill varandra) så har du summan där.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Letade lite på HeyPoker-sidan och började läsa denna tråden efter några svar, men tröttnade efter tre sidor så jag postar mina frågor direkt nu istället. Ursäkta min lathet om dom redan är ställda och besvarade.

 

För att cleara 200 euro bonusen krävs 2000 VIP points. Kan man även handla för dessa VIP points efter man clearat bonusen eller försvinner dom då?

 

När man spelat ihop sina 2000 VIP points, kommer bonusen automatiskt då (efter 30 dagar eller vad det var)? Eller är det kanske det som den där Cash-in VIP points i cashiern är till för? Om inte, vad är den annars för?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Zoogin: Förväxla aldrig lathet med bekvämlighet :)

Man kan handla för VIP-poängen utan att det påverkar bonusen.

Pengarna kommer automatiskt in på ditt konto.

Cash-in VIP points är en lustig funktion. Den är egentligen inte bra för något som det är nu.

 

wesselgren: Japp, man kan ta ut pengarna medans man väntar på bonusen.

Såhär funkar bonusutbetalningarna:

 

Dag 1: Öppnar konto och sätter in pengar

Dag 1-30: Spelar och har kul

 

Dag 31: Antalet VIP-poäng som spelats in under Dag 1-30 räknas ihop och ligger till grund för bonusen (100 VIP ger €10)

 

SENAST Dag 60: All bonus betalas ut enligt ovan. MEN om man har clearat hela bonusen så kommer bonusen in betydligt tidigare på ens konto.

 

Hoppas det var en hygglig förklaring :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Benganiolo: Men vad har vi sagt om att spela på fyllan! ;)

Det är lite sent att försöka spela ihop bonusen nu med tanke på att du öppnade kontot 4 september, men å andra sidan så ska du ju ha nåt för att du försökte.

Ta en titt på ditt konto igen :D

 

Mvh Johan

 

Haha... jag gillar att ni premierar misslyckade fyllebonushoranden :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...