Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ok, då ska vi försöka besvara lite frågor:

 

1. Man ska gå genom forumets länkar när man signar upp sig. Klienten kan man tanka hem på det sätt man själv finner är bäst.

 

2. Jensation: Svar ja. Kontakta supporten så löser de det åt dig.

 

3. EPT-satelliter: Finns tillgängliga via oss också, dock har vi ännu inte klart med något smarriga extrapriser eller schyssta paket för själva resan varför jag än så länge rekommenderar att ni antingen väntar eller kör på 24hPoker som har ett bra paket till vinnaren.

 

4. Fler turneringar: Japp, det kan ni skriva upp kommer. Vi kommer att jobba för att hitta andra priser än bara pokerrelaterade. Självklart har vi även Pokerforums kommande turneringar. :)

Freerolls är inget som ligger i pipelinen just nu utan vi strävar efter att hellre köra billiga turneringar med extrapriser.

Självklart kommer man åt alla de turneringar som finns på hela nätverket.

Har ni specifika förslag på speciella turneringar så PM dem till mig. Vi är öppna för det mesta.

 

5. emilia_barzini & lfx: Tack för hjälpen!

 

6. emilio_barzini: Exakt. Man KAN föra över pengar, men då är de inte bonusgrundande.

 

Jag kommer tyvärr inte att kunna svara på frågor senare ikväll då jag är borta från alla former av uppkoppling, men återkommer till er snarast i morgon bitti.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Måste bara få detta av skallen. Läste lite om prylarna i vip-shoppen och fastnade på ordet dices. Dices är inte ett ord i engelska, pluralformen av tärning är dice (singular är die för övrigt).

 

Sådär, då fick man de sagt. [/pedant]

 

Så fort jag får över pengarna ifrån TGC så ska här slaskas bonus.

8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

dj_feel: Samma problem uppstod för en annan användare inatt.

Svaret på din fråga tror jag att du hittar här:

http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=14551

 

Skicka mig ett PM och berätta om det löste sig eller om vi kan hjälpa dig lite närmare.

 

Mvh Johan

 

emilio_barzini: Pinsamt av mig... sorry :)

 

Jag vet inte hur det blev så men jag testa på min andra dator och på den fungera det utmärkt att komma in på sidan. Kan ju ha nånting med att jag registrerat mig på flera andra B2B sidor från denna datorn.

Men det löste sig och jag är nu nöjd kund hos Heypoker :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mannen: Kul att du nämner just det. iPod är ett av de extrapriser som ligger i potten på PF:s kommande turneringar hos oss.

Så man kan säga att det är en guaranteed. :)

 

Men visst ska vi se till att köra en turnering med lågt inköp och en iPod som extrapris till segraren.

 

Återkommer med exakt datum.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

för er som får error när ni trycker på bonuslänken här från pf.nu, ladda ner mozilla firefox och testa där, jag får error från explorer men det funkar fint i firefox.

 

Hur lång tid gäller erbjudandet? Har lite ont om pengar men ska försöka få fram till pf.nu turnering hålls, men om jag inte hinner det kommer de andra erbjudanden va kvar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...