Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En liten fråga bara, man behöver ju 2000 VIP poäng för att ta hem bonusen. Men dessa 2000 VIP poäng får inte innefatta de 300 VIP poäng som man fick vid signupen? Så när man har 2300 VIP poäng då är det dags att kontakta supporten, har jag rätt för mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten fråga bara, man behöver ju 2000 VIP poäng för att ta hem bonusen. Men dessa 2000 VIP poäng får inte innefatta de 300 VIP poäng som man fick vid signupen? Så när man har 2300 VIP poäng då är det dags att kontakta supporten, har jag rätt för mig?

 

tror inte du ska kontakta supporten alls, insättning av bonusen sker per automatik:

 

"4. Efter 30 dagar så kommer din bonus sättas in på kontot mot att du spelat 100VIP per €10 i bonus."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej, är det någon som kan svara på detta!

 

Om jag gör en deposit på 200€ , kan jag undertiden jag clearar min bonus

göra uttag av pengar och insättningar?

 

Låt säga jag sätter in 200€ och efter 6 dagar har jag spelat upp mig till 350€ och vill ta ut 200€ då, går det bra? eller måste de 200€ som är första deposit vara inne på kontot under hela bonusperioden(30 dagar)??

 

Tacksam för snabbt svar....

 

:club::diamond::heart::spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag orkade inte läsa hela tråden.. men så här e det...

 

Jag har spelat på unibet ett tag å undrar hur det funkar att signa på hey poker när dom är under samma nätverk..

 

skulle gärna vilja nyttja den där 200 euros bonusen den verkar nice å även rankingen :)

 

tack på förhand // Rei

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej jag orkade inte läsa hela tråden.. men så här e det...

 

Jag har spelat på unibet ett tag å undrar hur det funkar att signa på hey poker när dom är under samma nätverk..

 

skulle gärna vilja nyttja den där 200 euros bonusen den verkar nice å även rankingen :)

 

tack på förhand // Rei

 

 

det är inga probelm bara att regga dig på heypoker och spela. Du kan ha flera konton på B2B nätverket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den kommer inom 30 dagar efter att du clearat hela bonusen eller inom 30 dagar efter att den förfallit.

Om du har clearat hela bonusen så skicka ett mail till support@heypoker.com och kolla om de inte kan betala ut din bonus tidigare.

 

Mvh Johan

 

Så om jag satte in pengar på HeyPoker den 2/10-05.

Men fixade bonusen på 2000 VIP först den 18/10-05.

 

Kommer bonus i så fall utbetalas den 18/11 eller den 2/11?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...