Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

Den kommer inom 30 dagar efter att du clearat hela bonusen eller inom 30 dagar efter att den förfallit.

Om du har clearat hela bonusen så skicka ett mail till support@heypoker.com och kolla om de inte kan betala ut din bonus tidigare.

 

Mvh Johan

 

Så om jag satte in pengar på HeyPoker den 2/10-05.

Men fixade bonusen på 2000 VIP först den 18/10-05.

 

Kommer bonus i så fall utbetalas den 18/11 eller den 2/11?

 

2/11 , ganska säker på det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej!

 

Har läst igenom tråden nu och måste säga att jag fått riktigt bra intryck av Heypoker.

 

En fråga bara:

Står i början av tråden att VIP-poängen i praktiken delas ut i händer där man deltagit och minst €0.50 rakats eftersom raken skulle tas i steg om €0.25. Efter att ha surfat in på heypoker.com samt kollat en annan B2B-klient får jag intrycket att rake-systemet ändras så att det nu rakas €0.05 för varje € i potten och att man därför får en VIP-poäng redan vid €0.30 rake. Stämmer detta?

 

Sorry om det blev lite krångligt förklarat ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har signat upp och tänkte sätta in £300 och jaga £200 bonusen (man måste inte sätta in £200 va?) men då säger den att jag överstiger min deposit limit. Varför? Hur gör jag för att åtgärda det här problemet?

 

Frågar här och skickar även ett pm till HeyJohan för jag är riktigt sugen på att lira och vill ha svar snabbt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bubbla: Nej, där måste jag få säga emot dig.

Det jag sa var att raken måste överstiga €0.3 vilket inträffar vid potter större än €6.

Det kan framstå som att jag är petig och poängterar skillnaden, men det spelar en stor roll om man håller preussisk koll på sitt spelande, vilket många här gör :)

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bubbla: Nej, där måste jag få säga emot dig.

Det jag sa var att raken måste överstiga €0.3 vilket inträffar vid potter större än €6.

 

Mvh Johan

OK jag köper att det var så du sa. Kan helt enkelt ha tolkat fel.

Men varför inte vara ärlig och säga att potten måste upp i 7€ för att det skall delas ut VIPpoäng. För en pott på 6.90€ rakas bara med 0.3€ och då blir det ingen VIP.

Eller har jag fel som vanligt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bubbla: Jag var oklar på den biten. Mottag mina uppriktiga ursäkter. Jag kommer i fortsättningen säga till folk som frågar att poten måste upp i €7.

 

Sneaky: Det var ett erbjudande som endast gällde tidigare tyvärr.

 

Mvh Johan

 

Bra att man talade om när erbjudandet om 300 VIP slutade att gälla.

 

Bara för det satte jag in cash på heypoker.com..

 

mvh

AW

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...