Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varför får man bara ta ut 200EUR, om man råkat vinna lite då - måste man vänta en hel månad på att plocka ut de pengarna?

 

Jag gissar att det gäller samma som för 24hpoker. Gör du två uttag inom en timme räknas de som ett och kostar gratis, förutsatt att det första är gratis.

 

Alltså, ta ut insatt belopp till samma som du satte in och vinsten på valfritt sätt inom en timme.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Varför får man bara ta ut 200EUR, om man råkat vinna lite då - måste man vänta en hel månad på att plocka ut de pengarna?

 

Jag gissar att det gäller samma som för 24hpoker. Gör du två uttag inom en timme räknas de som ett och kostar gratis, förutsatt att det första är gratis.

 

Alltså, ta ut insatt belopp till samma som du satte in och vinsten på valfritt sätt inom en timme.

 

Aha okej, hade jag ingen anning om. Men man kan ta ut vinstsumman till samma konto som de andra 200?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYI: Länken längst ner på erbjudandesidan (http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=205173) här på pf.nu funkar inte. Kommer bara till nån errorsida på 24hcashier.com. Nu är det ju inte så svårt att hitta till HeyPoker ändå, men det kan ju vara bra att fixa till den... =)

 

EDIT: Verkar vara hela B2B som har lite problem. Kanske funkar ändå... =)

 

Jag får alltid upp detta j...la error, har inte lyckats signa ännu och turneringen närmar sig, får samma error även genom hemsidan. Vet någon bot på detta eller suger B2B ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

theo: Det beror förmodligen på att du har ett antal konton inom B2B-nätverket och har man för många så tar det stopp.

Maila till support@heypoker.com och förklara ditt problem så kan de förmodligen ordna det.

Alternativet är att signa upp och sätta över pengar via annan dator eller annat IP-nummer.

 

Regeln finns för att förhindra total kannibalisering inom nätverket och är satt av B2B.

 

PM:a mig och berätta om det löser sig.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har signat, satt in pengar och använt pfnu200-koden utan problem. Efter att ha spelat ett tag slog det mig att jag inte hittar nån info i cashiern om att jag har en "pending bonus" (eller liknande) att cleara. Ni kanske inte har den funktionen (som t ex no1gaming)? eller är det jag som inte fått bonusen registrerad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

theo: Det beror förmodligen på att du har ett antal konton inom B2B-nätverket och har man för många så tar det stopp.

Maila till support@heypoker.com och förklara ditt problem så kan de förmodligen ordna det.

Alternativet är att signa upp och sätta över pengar via annan dator eller annat IP-nummer.

 

Regeln finns för att förhindra total kannibalisering inom nätverket och är satt av B2B.

 

PM:a mig och berätta om det löser sig.

 

Mvh Johan

 

Det var som du sa, testade med en annan dator och då var det inga problem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till hey johan,

 

bonusen betalas ut i rundor av 10€ om jag fattat rätt om jag inte hunnit cleara hela bonusen kommer det jag har clearat att betalas ut?

 

eller blir jag utan helt då. då man spelar 0.1/0.2 är det inte det lättaste att fixa om man inte sitter uppe i grindar hela natten.

 

man måste ju sova lite ibland också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...