Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dessutom får du som signar via POKERFORUM.nu 300VIP vid din första insättning (sätts in två veckor efter första insättningen).

Man får alltså 300VIP gratis? Kan dessa poäng användas för att cleara bonusen? Isf får man alltså €30 gratis...

 

Säg att jag jobbar ihop 1000 VIP. Får jag €100 i bonus då (1000/10), eller €130 ((1000+300)/10)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mewh... Bestpokers kickoff-bonus tyckte jag att det var bra värde i. This one, not so much... En riktigt bra kickoffbonus, i mina ögon sett, är ett rakekrav på x5-x7 ungefär... Men det hoppas jag att man får lov att säga i deras egen site-tråd?

 

/TF

 

*edit* kom på att det här såg lite negativt ut. Kan tillägga att jag gillar idén med en vettig shop. Jaja, vi får väl se ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men jag kan ju lika gärna fråga nu när jag har tittat på siten...

 

I tråden om Bonuskoder står det att man tilldelas en rakad hand då potten har rakats 0,30 euro men på siten står följande att läsa i FAQen:

 

What are VIP-points and how do I use them?

1 VIP-point is rewarded for every hand you have been dealt cards in that has been raked with €0.50 or more, regardless if you have put money into the pot or not.

 

Vad gäller?

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Adam Holmes: Malta. Samma regler gäller för oss som för övriga B2B-nätverket eftersom Skatteverket utgår från vart själva spelandet görs.

Ska se till att det tydliggörs på siten.

 

 

cheunce: 30 dagar. Hur länge blir du i Thailand? Är säker på att vi ska kunna lösa dina problem på bästa möjliga sätt.

 

aglo: Nej, VIP-poängen kan inte användas för att cleara bonusen. Det vore lite som att skjuta oss själva i foten :)

 

TotalFarker: Visst får man säga det. I alla fall om du frågar mig.

Visst finns det bonusar med lägre krav för att cleara, men samtidigt ger vi inte bara den rena bonusen utan du kan sedan direkt använda intjänade VIP-poäng i Hey Shop.

Men visst, du har helt klart en poäng. Det finns bonusar som är lättare att cleara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

cheunce: 30 dagar. Hur länge blir du i Thailand? Är säker på att vi ska kunna lösa dina problem på bästa möjliga sätt.

 

Är tillbaka den 21:e. När du säger 30 dagar menar du då att insättningen måste vara gjord innan slutet på månaden eller att man efter första instättningen har 30 dagar på sig att cleara bonusen?

 

Edit: När jag kolla närmare så står det ju att bonusen betalas ut inom 30 daga. Så du kan glöma min fråga. Så då sätter jag in pengarna när jag kommer hem.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TotalFarker: Så här ligger det till:

På alla potter där raken överstiger euro 0.3 delas det ut VIP-poäng.

Dock tas rake i steg om euro 0.25 varför den för att överstiga euro 0.3 blir euro 0.5.

Krågligt och dåligt förklarat av mig. Som vanligt :)

 

Och jo, vi ser till att ändra vår FAQ. Vi trodde vi var smarta när vi skrev den och det...det var vi ju bevisligen inte.

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FYI: Länken längst ner på erbjudandesidan (http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?p=205173) här på pf.nu funkar inte. Kommer bara till nån errorsida på 24hcashier.com. Nu är det ju inte så svårt att hitta till HeyPoker ändå, men det kan ju vara bra att fixa till den... =)

 

EDIT: Verkar vara hela B2B som har lite problem. Kanske funkar ändå... =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bernt: I Hey Shop finns det inga produkter som kostar 300 VIP, men det är en liten extra knuff på vägen mot någon av de produkter som vi har.

Se det som en liten extra bonus, något som får dig närmare att köpa det du är intresserad av.

Självklart kan du använda dem för att köpa in dig i olika turneringar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Perli: Underbart bra fråga! :)

1. Vi tar bara emot euro, men drar den mängd som det motsvarar i dollar från ditt NETeller-konto.

Jag testade själv och flyttade euro 100 via cashiern till ett konto från NETeller. Från NETeller drogs då USD 125 vilket enligt Forex kurser motsvarar euro 98.48.

Om jag då läser siffrorna rätt och bara utgår från Forex kurs så förlorar vi lite på den överföringen. Det var ju lite lustigt... :)

 

Svaret på din fråga blir alltså: Nej, du drabbas inte av en dålig kurs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att ni använder samma system mot Neteller som exempelvis 24hpoker. Om jag förstod deras utvecklare rätt så har dom en "intern" växlingsgrej där, så dom drar dollar enligt någon lämplig mittkurs från Netellerkontot, och krediterar kontot i euro enligt denna "sanna" kurs.

 

Dom använder alltså inte Netellers sunkiga omväxlingskurs.

 

Om man kan misstänka ett relatift jämt in- och utflöde av pengar så är det en tjusig lösning, och det är väl därför som dom vill att man sätter tillbaks påNeteller det man satt in innan man kan ta ut till bank. Annars skulle dom sitta på en mycket stor valutarisk.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...