Gå till innehåll

Frågor och svar kring kick-off erbjudandet!


QoS

Recommended Posts

  • Svars 309
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag reggade mig den 17 oktober och clearade de 2000 VIP tre dagar senare. Runt den 17 nov mailade jag supporten och frågade om de kunde betala ut bonusen "i förskott" för att slippa vänta de extra 30 dagarna. Svaret var att det sker automatiskt men nu har det gått 61 dagar (!!!!:shock: ) och ännu ingen bonus i sikte... :(

 

HeyHjälp pleeease! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jemten: Om du inte har PM:at mig redan så gör det och återberätta ditt problem samt lägg till ditt användarnamn så ska jag kolla vad det beror på.

 

tokgd: Man kan inte se pending bonus i klienten eller cashieren, men PM:a mig ditt användarnamn så ska jag bekräfta det åt dig.

 

Trippin: Katastrof. Visst har du ett liknande användarnamn hos oss? Du har inte fått pengarna än va? Ska jag sparka till supporten?

 

Mvh Johan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trippin: Katastrof. Visst har du ett liknande användarnamn hos oss? Du har inte fått pengarna än va? Ska jag sparka till supporten?

 

Mvh Johan

Det har ordnat sig Johan men tack! Jag skickade en krävande förfrågan igår kväll och fick ett ursäktande svar och pengarna på kontot i morse. Var lite angelägen iom julhandeln bara... Har desutom hunnit fördubbla bonusen under dagen så idag skiner solen! 8-)

 

God Jul och tack för julbordet!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...