HeyJohan Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 striker: På lördag 19.00 kommer en lista att sammanställas på alla som ska ha de extra VIP-poängen. Räkna sen med 2 arbetsdagar innan de har kommit in på alla konton. Det borde gå att se att de förts in. Återkommer med instruktioner hur. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Okay, tack för ett snabbt svar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 16 September , 2005 Rapport Share Postad 16 September , 2005 Till hey johan, hur lång tid att man spelat de första 100 händer kommer bonusen in.. ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Torinho Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 När får man ut dom 300 extra Vip-poängen? jag har inte fått mina..kan heller inte se någonstans att jag har en bonus väntande elr liknande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 ..kan heller inte se någonstans att jag har en bonus väntande elr liknande.. Ja, ska man se sin bonus pending någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 När får man ut dom 300 extra Vip-poängen?jag har inte fått mina..kan heller inte se någonstans att jag har en bonus väntande elr liknande.. MEN LÄS I TRÅDEN SNÄLLA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 17 September , 2005 Rapport Share Postad 17 September , 2005 VIP-poängen kommer att sättas in under nästa vecka och man kan tyvärr inte se pending bonus någonstans, men är ni osäkra så PM:a mig så kollar jag sjävklart upp det åt er Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
clawtter Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Tja ... Hur gör man för att föra över med internet bank till Heypoker?? ska man använda sig av betalning eller överföring ?? Jag har försökt med båda men det står att det är fel på kontonumret hela tiden som man får från heypoker.com jag har testat med både SEB och NORDEA. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kimsk05 Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 HEYJOHAN Jag har lirar ihop ca260 vip och jag undrar när man få sina 20€ i mitt fall. eller får jag dem när tiden för bonusen gått ut? såg en kontig sak idag när jag kolla min cashiser. den visade dubbla det jag har på mitt heypoker konto. två minuter senare när jag kollade igen så var det tillbaks till det riktiga som jag hade innan. jag trodde att det var den bonus jag hade clearat med det var ju mer ön jag hade lirat ihop till så jag blev lite "skummifierad" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Om du läser här ser du att bonusen kommer trettio dagar efter din insättning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjalp1 Postad 19 September , 2005 Rapport Share Postad 19 September , 2005 Hej! Signade upp på heypoker idag via länken "poker på nätet". Där står att man får 300 VIP-poäng om man signar upp sig via pf.nu. Men när jag kollar en annan tråd på forumet står det att detta bara gäller tom 17/9. Är erbjudandet förlängt eller vad gäller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 19 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 19 September , 2005 hjalp1, det är en miss av mig, PMa HeyJohan så löser han det! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hjalp1 Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Tack både Qos och HeyJohan för hjälpen! Kul med snabb och bra service! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kidkurry Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Kan man dra in 200 euro, spela ihop 2000 VIP poäng och sedan göra en ny insättning med samma kod PFNU200? Jag försökte göra en ny insättning och ange den koden men den var ogiltig. ///Kid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 kidcurry: Bonusen är endast en signup-bonus och fungerar inte för reloads. Inte än i alla fall Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
troop Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Satte in pengar den 4 september, och jag har inte fått mina 300 VIP poäng än.. Är jag glömd? Användarnamn: gimmekesh Kan du kolla det HeyJohan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 troop: Klart jag kan det! Du är med på listan över de som ska få VIP-poäng och just nu håller vi på att kreditera alla på listan med deras poäng. Vi räknar med att alla ska ha fått sina VIP-poäng insatta senast på onsdag. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
troop Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 Tack ska du ha för det snabba svaret! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 När skulle de 300 bonus-poängen dyka upp i saldot? Har haft mitt konto i ca 10 dagar nu... /reknehcS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 schenker: Vi håller på att kreditera alla konton VIP-poängen just nu. Alla ska ha fått sina VIP-poäng senast onsdag. Mvh Johan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schenker Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 schenker: Vi håller på att kreditera alla konton VIP-poängen just nu. Alla ska ha fått sina VIP-poäng senast onsdag. Mvh Johan Tack för MYCKET snabbt svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
striker Postad 20 September , 2005 Rapport Share Postad 20 September , 2005 schenker: Vi håller på att kreditera alla konton VIP-poängen just nu. Alla ska ha fått sina VIP-poäng senast onsdag. Mvh Johan Tack för MYCKET snabbt svar! Hade du orkat klicka på "Föregående sida" och orkat läsa där så hade du fått ett ännu snabbare svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
troop Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 Fortfarande inga VIP-poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HeyJohan Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 Det är fortfarande onsdag Fortfarande inga VIP-poäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nattdjur Postad 21 September , 2005 Rapport Share Postad 21 September , 2005 Om jag slösar mina vip poäng? så jag har under 2000 jag får väll ut bonusen endå? sen undrar jag när mina 300vip kommer Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts