Markus8000 Postad Fredag kl 15:13 Rapport Postad Fredag kl 15:13 49 minuter sedan, säger AvdankadGamer : Är det sunrun när man hittar färgstege två gånger under en och samma session varav man båda gångerna vinner en stack? Har varit en het eftermiddag där man kunnat vinna tillbaka lite back... Är ju iaf A+ om tidsbanken startade på 60 1 1 Citera
soldado9 Postad Fredag kl 18:22 Rapport Postad Fredag kl 18:22 3 timmar sedan, säger AvdankadGamer : Är det sunrun när man hittar färgstege två gånger under en och samma session varav man båda gångerna vinner en stack? Har varit en het eftermiddag där man kunnat vinna tillbaka lite back... Ploooogen 3 timmar sedan, säger AvdankadGamer : Är det sunrun när man hittar färgstege två gånger under en och samma session varav man båda gångerna vinner en stack? Har varit en het eftermiddag där man kunnat vinna tillbaka lite back... Då är vi 2. Hittade 12-15 BI på nån timme 1 Citera
AvdankadGamer Postad Fredag kl 18:51 Författare Rapport Postad Fredag kl 18:51 3 timmar sedan, säger Markus8000 : Är ju iaf A+ om tidsbanken startade på 60 Haha nej det där är bara ett par sekunder efter hans bett 🫣 skulle aldrig slowrolla 👼 Citera
AvdankadGamer Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Första månadssummeringen för 2026 kommer här! Kul att komma tillbaka till pokern igen, och oj vilken rolig månad det har varit! Har struntat fullständigt i BRM eftersom jag bara spelar på en hobbynivå och har därför skottat både /50 och /100 så fort det har rullat bra games där. Det hade jag aldrig trott när jag börade för tre veckor sedan och satt och gnetade /2 och /5 Resultaten har varit varierande men är ändå väldigt nöjd med månadens resultat och volym. Inte lika nöjd med min bb/100 så det ska jag nog försöka fokusera på kommande månad för att försöka förbättra den. Ska försöka hålla i detta nu så får vi se hur länge hyperintresset håller i sig hehe Staksen med $ är spelade på min gamla dator där $ är satt som valuta i PT4 och sedan importerade över hit och ändrade till sek på en 1:1 kurs. 4 Citera
Fiskpinnen Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan (redigerade) 29'000 kr extra för en "hobbyspelare" är inte fy skam! Barnet får mat även i februari! 😉 Även volym på 50k händer är imponerande, många proffs som inte spelar den volymen. Redigerad 3 timmar sedan av Fiskpinnen 1 Citera
AvdankadGamer Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 28 minuter sedan, säger Fiskpinnen : 29'000 kr extra för en "hobbyspelare" är inte fy skam! Barnet får mat även i februari! 😉 Även volym på 50k händer är imponerande, många proffs som inte spelar den volymen. Jo med just volymen är jag väldigt nöjd, 50k är långt över förväntan. Men till stor del har det nog berott på ett nyväckt intresse för pokern. Låga odds på att denna månad inte kommer komma upp i samma antal händer spelade. Hoppas däremot på bättre netwin Kvalitet över kvantitet när det kommer till games är fokus nu Citera
Recommended Posts