Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Safe to say att glansdagarna på svs är passé, saknar typ 2011 när klienten var orimligt ful men det fanns action åt alla håll och kanter. Till och med extremt random 15/30 fanns som stake 🤣 djupborden var mys också, 400bb cap

Redigerad av ShipThat$$
Postad
12 minuter sedan, säger ShipThat$$ :

Safe to say att glansdagarna på svs är passé, saknar typ 2011 när klienten var orimligt ful men det fanns action åt alla håll och kanter. Till och med extremt random 15/30 fanns som stake 🤣 djupborden var mys också, 400bb cap

Orimligt ful? Aldrig sett en finare klient. 

Postad
1 timme sedan, säger brusig1 :

Orimligt ful? Aldrig sett en finare klient. 

1 timme sedan, säger ShipThat$$ :

en de få gånger man ser ett kort på den idag fäller man en nostalgisk tår

Så jävla ful varen väl inte? :) 

Nostalgi-faktorn är orimligt hög.

image.thumb.png.fd31a62fd07ea9979e9b77a19b353c40.png

• Like 1
Postad

stars har varit den fulaste klienten of all time imo

PokerStars continues to improve table themes and graphics

det här är SÅ JÄVLA FULT

william hill, prima poker/ladbrokes, partypoker OG versionen var fantastisk, det var som en enda stor dampfestival, tamejfan ongame nätverket och ipoker var också snyggare än stars. Stars är så äckligt jävla fult, fy fan.

Postad

nä fanns en jänkarsajt som var fulare, som hade såna där "ovala djupseende"-bord men med sinnesful grafik långsamma animationer etc. Everest poker eller absolute poker, försökte googla fram early version men hitta inte den jag tänker på. Riktigt riktigt fult. Kanske hette något annat, för mig sagström spela där. pacific poker?

Pacific Poker › Games-Guide
MY LORD

Postad
1 timme sedan, säger killerwolf2 :

nä fanns en jänkarsajt som var fulare, som hade såna där "ovala djupseende"-bord men med sinnesful grafik långsamma animationer etc. Everest poker eller absolute poker, försökte googla fram early version men hitta inte den jag tänker på. Riktigt riktigt fult. Kanske hette något annat, för mig sagström spela där. pacific poker?

MY LORD

Jag spelade på bettson när det såg ut såhär :) 

image.thumb.png.9318f93ccf30e0d81d030013cb3a8ada.png

• Like 1
Postad

24h poker, wow. memories.

Jag och min polare hade 3 konton och en dator. reggade frirullen dom hade (10E tror jag) med alla.

Gick för att klonka sönder tidigt. bust, nytt konto osv. Ibland när vi hade klonkat sönder ett konto kunde vi logga ut och försöka springa upp nästa, för att ha en backup om vi busta första :D 

image.thumb.png.1a3ca06c057d13a6ccb780ee45070533.png

Postad
2 timmar sedan, säger killerwolf2 :

MY LORD

Menar du djupseende typ såhär? Riktigt fränt å high-tech jue :D 

image.png.f278178b294a991631e169c7cdc4129f.png