sackke Postad Onsdag kl 22:02 Rapport Postad Onsdag kl 22:02 2 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Ställ frågan hur de tänker att ni ska kunna spela pokertävlingar, typ "Poker-SM" med en timmes begränsning. Ska inte den tävlingen vara öppen för alla spelare? Byt sedan sajt till någon som bryr sig om spelarna *host host* Har ställt massa frågor men får bara icke-svar och hänvisning till att jag bara svarade att jag inte har några spelproblem på självtestet och att det inte var realistiskt att svara 0 på alla frågor och att de just nu kollar om spelare har gjort självtest (om inte så riskerar man tidsgräns) och om man sen gör testet kollar de om man svarar ”realistiskt”. Om inte riskerar man uppenbarligen tidsgräns. Kan tilläggas att jag inte är en förlorande spelare över 2 års sample. vilken sida menar du att man bör byta till då? Citera
Folke Rosvall Postad 17 timmar sedan Rapport Postad 17 timmar sedan 11 timmar sedan, säger Ola Brandborn : Byt sedan sajt till någon som bryr sig om spelarna *host host* Spelbolagens dilemma är att spellagstiftningen tvingar bolagen att begränsa spelarnas rätt att bestämma över sina egna pengar. Om bolagen fullt ut låter spelarna bestämma över sina egna pengar riskerar dom att förlora sin svenska spellicens. Citera
Babushka1 Postad 15 timmar sedan Rapport Postad 15 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Folke Rosvall : Spelbolagens dilemma är att spellagstiftningen tvingar bolagen att begränsa spelarnas rätt att bestämma över sina egna pengar. Om bolagen fullt ut låter spelarna bestämma över sina egna pengar riskerar dom att förlora sin svenska spellicens. Är SVS extra nitiska? Citera
Folke Rosvall Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan 29 minuter sedan, säger Babushka1 : Är SVS extra nitiska? Jag gissar det. Citera
Recommended Posts