Fillen3 Postad 31 Maj Författare Rapport Postad 31 Maj (redigerade) Tråkmånad igen.. Tror dock att det smäller snart. Kommande månader kommer att bli spännande😎 Redigerad 31 Maj av Fillen3 5 1 Citera
Markus8000 Postad 6 Juni Rapport Postad 6 Juni Den 2025-05-29 kl 17:26, säger Fillen3 : Det är så himla gött att sätta dit pissproffsen. Var placerar du dig själv i den typen av kategorisering? Citera
Fillen3 Postad 11 Juni Författare Rapport Postad 11 Juni Den 2025-06-06 kl 10:45, säger Markus8000 : Var placerar du dig själv i den typen av kategorisering? Jag tar tillbaka den, var bara skönt att vinna i stunden. Är icke bättre än /50 regsen 1 Citera
Fillen3 Postad 14 Juni Författare Rapport Postad 14 Juni Varför har folk börjat med min 3bets preflop? Både Ironfrog och Markus8000 gör det. Är det nån ny gto grej? Känns bara efterblivet Citera
sistabussen Postad 14 Juni Rapport Postad 14 Juni 17 minuter sedan, säger Fillen3 : Varför har folk börjat med min 3bets preflop? Både Ironfrog och Markus8000 gör det. Är det nån ny gto grej? Känns bara efterblivet Missklicks alternativt mackan på trollhumör 1 Citera
brusig1 Postad 14 Juni Rapport Postad 14 Juni Kikar här för det är här svs regs verkar hänga. Någon som har stofferemys discord? 1 Citera
Fillen3 Postad 14 Juni Författare Rapport Postad 14 Juni 1 timme sedan, säger brusig1 : Kikar här för det är här svs regs verkar hänga. Någon som har stofferemys discord? Tyvärr, spelar han fortfarande? Citera
brusig1 Postad 14 Juni Rapport Postad 14 Juni 3 timmar sedan, säger Fillen3 : Tyvärr, spelar han fortfarande? Ingen aning, var inte riktigt poker-relaterat jag ville ha tag på honom Citera
Markus8000 Postad 15 Juni Rapport Postad 15 Juni 22 timmar sedan, säger Fillen3 : Varför har folk börjat med min 3bets preflop? Både Ironfrog och Markus8000 gör det. Är det nån ny gto grej? Känns bara efterblivet 22 timmar sedan, säger sistabussen : Missklicks alternativt mackan på trollhumör Kan ju kanske vara att ni inte förstått Hemligheten. Picasso kluddade väl bara också? 13 timmar sedan, säger brusig1 : Kikar här för det är här svs regs verkar hänga. Någon som har stofferemys discord? Testa St6eneÄrBäst.se 2 Citera
Recommended Posts