kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 2539,65 krkrkrkrkr i BR nu!!!! Och jag har fan 4k på mitt vanliga konto också! Utmärkt möjlighet att få ihop en liten rulle nu. Ska försöka att inte slösa alltför mycket deg när jag drar till Malmoe i nästa vecka. Max 2000 kr. 1 Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 1 timme sedan, säger Lobo : 3-betta inte så light när du vet att sådana spelare synar så pass light bakom. Asså catgutsy863 är ju nit. Tänkte inte på att fiskarna i blindsen skulle cold calla. Jag hade kunnat flata denna hand, för att få med dem i blindsen, jag vill ju fan spela mot dem. Så du har rätt här, kamrat. 🙂 Citera
ShipThat$$ Postad 2 timmar sedan Rapport Postad 2 timmar sedan 2 minuter sedan, säger kukbajs : Borden är ju skitbra atm, så jag får typ lite dåligt samvete eller vad man ska säga ... Men ah, jag ska bara lyssna på vad jag känner och inte tvinga mig till att spela. Det kommer finnas bra bord i framtiden också. fomo är en sån jävla bitch asså 🤠 tänk då back in le day när gus hansen satte sig tror det var Alexonmoon/Biatchpeople som hade sagt till sin sambo att vad dom än har planerat så kommer han ALLTID bomma planerna när gus sätter sig bör tilläggas att hon älskade när han kryssade för att spela gus, var tydligen vansinnigt lukrativt 1 Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Fan vad najs det är att vinna ett inköp på /1! Det är ju fan dubbelt så mycket som ett inköp på /0,5! 1 2 Citera
Recommended Posts