Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad

Helt omöjligt. Ni får berätta om ni lyckas boka en plusdag? Jag vill veta om det ens går. Den här skiten lär fan vara riggad. Känns verkligen som att jag aldrig någonsin igen kommer att ha en vinstdag igen. Och den här jävla skiten är det enda jävla alternativet jag har för att kunna påverka min ekonomiska situation.

Postad
Den 2026-07-16 kl 14:10, säger kukbajs :

Hah, gjorde faktiskt just det i morse, utan att ha läst detta.

IMG_2336.thumb.png.860353195707153ef36f0c56873512a3.pngDet var fan riktigt najs! 🙂 

Personligen tycker jag 15km är en väldigt najs distans för den är varken lång eller kort och dessutom får man (jag) gott om tid att både njuta och tänka 👍 är lagom trött efteråt och finns alltid en känsla av att man kan pusha längre, typ perfekt distans imo

• Like 2
Postad
Den 2026-07-16 kl 22:22, säger kukbajs :

Är det check/fold på floppen eller? Har ju inte mycket kvar bakom.

checkfoldlr.thumb.png.17b4167d42d4df52c0182b5820553587.png

Aldrig ens nära, såklart ...

Spelar (i princip) inte CG, men i en turnering skulle jag aldrig vika den här floppen. Vi fick ju bland det bättre vi kunde hoppas på, även om det absolut i en trevägspott av den här typen är en inte helt obetydlig risk att någon settade. Frågan är då mer om vi ska checka eller inte. Med tanke på hur dragig floppen är drar jag nog mer åt att köra på och att ställa in hela stacken. 

• Like 1
Postad
Den 2026-07-18 kl 08:28, säger ShipThat$$ :

Personligen tycker jag 15km är en väldigt najs distans för den är varken lång eller kort och dessutom får man (jag) gott om tid att både njuta och tänka 👍 är lagom trött efteråt och finns alltid en känsla av att man kan pusha längre, typ perfekt distans imo

Jo, det ska bli mer av den varan! Tycker ändå att det tar lite väl lång tid på en vardag. Eller liksom, om man kommer hem typ kl. 17.30-18 och sen kör 15 km och duschar är det ju fan läggdags på direkten nästan och hinner knappt med någon pokerus. Men ska börja köra det på helgerna. ;)

Den 2026-07-20 kl 13:16, säger henjon :

Spelar (i princip) inte CG, men i en turnering skulle jag aldrig vika den här floppen. Vi fick ju bland det bättre vi kunde hoppas på, även om det absolut i en trevägspott av den här typen är en inte helt obetydlig risk att någon settade. Frågan är då mer om vi ska checka eller inte. Med tanke på hur dragig floppen är drar jag nog mer åt att köra på och att ställa in hela stacken. 

Ja, asså, det var nog mest bara jag som tjurade. :P

Har haft fölk hos mig i typ 10 dagar och max spelat 500 händer. Tror att jag behövde pausa lite, gick såå jävla dåligt/jag spela så dåligt under mitt ”lov”. Denna månad lär bara bli typ +1-2k. Nu är jag själv igen i alla fall, så ska börja grinda igen. Hade ändå rulle på > 5k ett tag där - det ska jag fan fixa igen! 🙂

Postad

Tycker ni att det är svårt att spela när folk är runtom er? Förut hade jag inga problem med det alls och satt ofta och spelade på efterfester och sånt när alla hade somnat. Nu kan jag knappt göra det … varför jag inte spelat så mycket … men jag är väl kanske bara inte van vid det längre.

Postad
5 timmar sedan, säger kukbajs :

Tycker ni att det är svårt att spela när folk är runtom er? Förut hade jag inga problem med det alls och satt ofta och spelade på efterfester och sånt när alla hade somnat. Nu kan jag knappt göra det … varför jag inte spelat så mycket … men jag är väl kanske bara inte van vid det längre.

Kan också vara ett tecken att du har blivit för gammal för efterfester im just sayin

Mvh för gammal sedan för många år tillbaka

Postad
13 minuter sedan, säger brusig1 :

Kan också vara ett tecken att du har blivit för gammal för efterfester im just sayin

Mvh för gammal sedan för många år tillbaka

Så är det, helt klart. Har hängt med 18-åringar haha. Känner mig lastgammal, är 34, men har varit tajt med i alla fall en av dem i några år nu, till och med firat jul ihop.

Men om vi tar det i ett icke-festscenario, så brukade jag inte ha några problem med att så få in en 60-90-min session om fölk man hänger med sitter och läser eller håller på med luren eller något dylikt. Nu kunde jag inte ens fokusera när de låg och sov.

Postad
34 minuter sedan, säger killerwolf2 :

du är 34 och hänger med 18åringar eller har jag dålig läsförståelse?

Det stämmer. Asså jag har ju andra vänner också. Jag tycker det är fint att kunna umgås över generationsgränser. Man lär sig mycket av det.