kukbajs Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Postad 3 timmar sedan Är det check/fold på floppen eller? Har ju inte mycket kvar bakom. Aldrig ens nära, såklart ... Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Quelle surprise! Jag visste att jag skulle torska när jag såg att han hade AK. Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Det här spelet är omöjligt. Det spelar ingen roll hur man gör, man förlorar ändå ALLTID. Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Helt omöjligt. Ni får berätta om ni lyckas boka en plusdag? Jag vill veta om det ens går. Den här skiten lär fan vara riggad. Känns verkligen som att jag aldrig någonsin igen kommer att ha en vinstdag igen. Och den här jävla skiten är det enda jävla alternativet jag har för att kunna påverka min ekonomiska situation. Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Då var de fem timmarna slut. Sen kör vi samma visa imorgon. För vinna lär jag aldrig göra igen. 1 Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan Amen fan va oväntat att mina rullpapper är slut och ingenting är öppet! Då kommer jag inte somna i natt heller då. Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Okej, jag får i alla fall sällskap imorgon. Positiva klubben börjar nu Citera
Recommended Posts