kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan (redigerade) Den 2026-05-23 kl 21:45, säger Mi No : Är du intresserad att bli stejkad? Ja. 🙂 Det har vänt lite nu! Månaden är på +4100! GalnaAnlag har donerat en del. Kommer nog upp i > 5k denna månad ändå. (= Detta är den statistik jag har på denna dator: Jag är en vinnande spelare i alla fall. Redigerad 14 timmar sedan av kukbajs 5 Citera
kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan Den 2026-05-23 kl 19:50, säger Rhetoric : Att ha 20bb/100 winrate är ett jävla helvete. Man förlorar ju ibland Jag har faktiskt haft 27BB/100 denna månad haha 4 Citera
kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan (redigerade) Den 2026-05-23 kl 23:18, säger Lobo : Du fick för bra odds på turn med 88-handen. Sen när du äntligen träffade var du redan utdragen.😛 Surt sa räven.🙃 Det var du som fyrtalade mig mot kåk? Har för mig jag minns en sån hand, tror det var med 88. Din jävla jävel! 😘 Redigerad 14 timmar sedan av kukbajs Citera
Rhetoric Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Jag har faktiskt haft 27BB/100 denna månad haha Snyggt! Förstår du dig på hur varians fungerar nu då? 1 1 Citera
Lobo Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan 1 timme sedan, säger kukbajs : Det var du som fyrtalade mig mot kåk? Har för mig jag minns en sån hand, tror det var med 88. Din jävla jävel! 😘 Nej, det var inte jag. Har klivit upp till /1.😎 Citera
Lobo Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 58 minuter sedan, säger Rhetoric : Snyggt! Förstår du dig på hur varians fungerar nu då? Han vet hur det fungerar, men han accepterar bara det när han vinner. Citera
kukbajs Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan 1 timme sedan, säger Rhetoric : Snyggt! Förstår du dig på hur varians fungerar nu då? Jadå, så länge jag vinner så är allt i sin ordning. Det råder balans i universum. 1 1 Citera
kukbajs Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan (redigerade) Men jag har faktiskt försökt chilla sen förra utbrottet. Det går bättre om man fokuserar på borden istället för att lägga sitt fokus på att screena varenda hand man förlorat lol. Redigerad 10 timmar sedan av kukbajs Citera
Pokergod1 Postad 9 timmar sedan Rapport Postad 9 timmar sedan Att du inte går upp i nivå gubben! Du skulle slakta 1 också. Citera
kukbajs Postad 9 timmar sedan Författare Rapport Postad 9 timmar sedan 27 minuter sedan, säger Pokergod1 : Att du inte går upp i nivå gubben! Du skulle slakta 1 också. Det betvivlar jag inte, men jag är som sagt pank som en katt på Colosseum. Citera
Mi No Postad 8 timmar sedan Rapport Postad 8 timmar sedan Är du intresserad att bli stejkad? Ja. 🙂 Skicka PM på förslag. 2 Citera
kukbajs Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan (redigerade) Satan så fint väder det är idag!!! (= Jag har typ blivit beroende av Twister-glassar, igen. Asså jag kan typ inte gå in på Ica eller Pressbyrån eller något liknande utan att köpa en Twister. Detta är mitt värsta/sämsta beroende hittills. För det är så jävla barnsligt. Liksom är jag tolv år eller? Hela tiden gå runt och sörpla på och deepthroata en färgglad jävla isglass … Heroin är i alla fall coolt. Redigerad 6 timmar sedan av kukbajs Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Asså för i helvete. MissatDrag, om du råkar läsa detta, vad har du för något förståndshandikapp? Är dina föräldrar syskon? Spelar fucking 17/10/3, är -250 kr på de 10k händer jag har. Tankar hela tiden ut hela sin tid. Är ALLTID online och spelar när jag spelar. DU ÄR EN FÖRLORANDE SPELARE OCH DU FÖRSTÖR FÖR ALLA SOM SITTER VID DINA BORD. För i helvete 1 Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Jävlar vilka cpnitiga bord. Varenda bort såg fan ut såhär: Hoppas det är bättre i helgen. Det har ju fan nyss varit löning också ... Citera
Recommended Posts