Pokergod1 Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 6 minuter sedan, säger kukbajs : Jo, tycker också han spelar den dåligt. Eftersom jag nyss hade kommit till bordet visste jag inte om GalnaAnlag var i tiltmode eller ej. Är han i tiltmode kan han ha vad som helst. Men har också märkt att han bara degar ofta med sina AA/KK, i och för sig gör han ju samma när han tiltar med any two. Det är väl bara UL. Ska kötta på idag i alla fall och se om det vänder. Jag ville inte att fienden skulle folda QJs-handen, jag ville ha in mycket pengar i potten. Jag hade nog foldat pushen från honom, eftersom du inte visste om han var tiltat eller ej, är han inte tiltat pushar han inte sämre än QQ/AK Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Nu är GalnaAnlag i den zone man vill ha honom! Han blev tilt efter 96o-handen. Sen hände detta lololol Detta var också easy money! Fan najs med en liten rush äntligen! 🙂 2 Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Fuck, har tydligen skola imorgon ändå. Upp 06 imorgon ... Då får det fan räcka med två timmar spelade. Blev nog i alla fall +350. En joggingtur och sen sängen! 😃 Citera
Recommended Posts