Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr

Recommended Posts

Postad
1 timme sedan, säger kukbajs :

Ja, men då kommer det där jävla pop up-fönstret som man måste klicka ok på hela tiden. Och så får jag mindre tid nästa dag. Spelar i och för sig inte fem timmar på vardagar, så hade kunna stått ut med pop up-fönstret någon timme.

Det absolut sämsta med den nya spelregleringen från 2019 är att spelbolagen måste tvinga på spelarna sin "omsorg".

"Nu har du spelat X timmar, är det inte dags för en paus?" "Nu har du förlorat Y kronor (i själva verket ligger man plus, men bolaget räknar alla pengar i spel som förlorade)." O.s.v.

Spelaren borde ges möjlighet att klicka bort omsorgen (liksom att man kan slippa telefonförsäljare genom att välja nix-registret).

Omsorgen, som borde vara en hjälp, har blivit en plåga. ☹️

• Like 1
Postad
9 timmar sedan, säger Pokergod1 :

Men du vet att kan spela alla dina öppna bord även om tiden gått ut? Tills du stänger ner dom.

Allt spel loggas. Om de ser mönster som kringgår reglerna kanske dom bestämmer sig för ännu hårdare restriktioner.

Postad

En fråga. Spelar ni på euro-borden? Tack vare Svenska Spels restriktioner var jag tvungen att flytta en del av rullen till Coolbet, och förlorat en del på NL $4, vilket gör mig irriterad, och då inte för förlusterna utan för att Svenska Spel tvingade mig.

Postad
33 minuter sedan, säger Folke Rosvall :

Är det lättare att vinna på Svenska Spel?

Ja, i den egna poolen är det så, men de är också en del av iPoker-nätverket och erbjuder eurobord. Det är dessa jag har spelat på hos Coolbet.