bomanlol Postad 19 timmar sedan Rapport Postad 19 timmar sedan Opteron vilka är dina bästa tips för stela höfter, om du har några. Minns att du körde en del yoga och tänkte om du fortsatte på det spåret och lärde dig något. Är rädd jag är svårt stel i princip i hela kroppen, ibland nuförtiden önskar jag att jag hade varit lika stel i skallen istället och lite mindre stel i kroppen. Anpassar mitt eventuella leverne så gott det går efter insikten och lider inte av smärtor, men gissar det inte kommer hålla superlänge till. Framförallt skulle jag vilja leva ett mer aktivt liv utan att behöva oroa mig för smärtor hela tiden. För referens så är jag 37 år gammal och cyklar 70km på 1:45 på sån wattcykel utan träning och enbart med en aktiv fritid kanske, så det är kanske inte riktigt så illa som det låter. Provade mäta en gång bara för att se vad kroppen säger. Förlåt TS 🙂 1 Citera
Opteron Postad 16 timmar sedan Rapport Postad 16 timmar sedan 2 timmar sedan, säger bomanlol : Opteron vilka är dina bästa tips för stela höfter, om du har några. Minns att du körde en del yoga och tänkte om du fortsatte på det spåret och lärde dig något. Är rädd jag är svårt stel i princip i hela kroppen, ibland nuförtiden önskar jag att jag hade varit lika stel i skallen istället och lite mindre stel i kroppen. Anpassar mitt eventuella leverne så gott det går efter insikten och lider inte av smärtor, men gissar det inte kommer hålla superlänge till. Framförallt skulle jag vilja leva ett mer aktivt liv utan att behöva oroa mig för smärtor hela tiden. För referens så är jag 37 år gammal och cyklar 70km på 1:45 på sån wattcykel utan träning och enbart med en aktiv fritid kanske, så det är kanske inte riktigt så illa som det låter. Provade mäta en gång bara för att se vad kroppen säger. Förlåt TS 🙂 Du måste självklart stretcha ut psoas-muskeln. Sitt på golvet med ett ben rakt fram och andra benet i en trekant, vinkla torson mot det raka benet och börja med kroppen rätt långt bak och håll om foten med förslagsvis ett skärp och håll spänning. Sen andas du in och försöker resa sträcka på ryggen hela vägen nere från ländryggen. När du andas ut behåller du positionen du nått när du andats in med styrkan i ländryggen. Upprepa 10min/ben. Första målet är att sitta helt 90 grader med själva axeln nere i höfterna och ländryggen rak och stark. I framtiden kan du sen böja dig framåt och ta tag i foten med händerna. Finns flera andra bra övningar med men denna är en bra början att göra varje dag Jag är 40 och har full rörlighet i hela kroppen och är jätteglad jag hitta yogan 1 Citera
kukbajs Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Postad 14 timmar sedan 9 timmar sedan, säger Lobo : Senast igår såg jag Klonken sitta 1000 bb djupt, och nu visar du 1200 bb. Det är i och för sig en gåta hur han kan göra det, och det här ska egentligen inte vara urtypen har jag hört om hur man slår small stakes – men han är kanske ett undantag. Han spelar typ 17/13/5. Han bumhuntar väl mest eller stötte på någon som hade tiltdamp. Men igår vevade han fan lite mot mig, eller han 3b TT, kändes lite chockande. Det lär ha kommit kiss i byxan hans. Bara att lägga sig så fort han visar lite aggression såklart. Skapligt kass, men han vinner säkert med den spelstilen. 6 timmar sedan, säger Pokergod1 : Kan glädja dig att han gav bort 4-6 inköp på nån halvtimme. Han var helt tilt här för nån dag sen 😁 Mjo, har honom inte ens som vinnande på en jääävla massa händer. Riktig soppa med tiltproblem som klickar heeela tiden. Fast han har typ normala stats. Bill var tillbaka till sitt vanliga jag ett tag igår faktiskt! Det openjammades 200bb, hade tyvärr aldrig en hand. Citera
Lobo Postad 14 timmar sedan Rapport Postad 14 timmar sedan 4 timmar sedan, säger bomanlol : För referens så är jag 37 år gammal och cyklar 70km på 1:45 på sån wattcykel utan träning och enbart med en aktiv fritid kanske, så det är kanske inte riktigt så illa som det låter. Provade mäta en gång bara för att se vad kroppen säger. Det är ändå 40 km/h. Det borde väl vara över genomsnittet i alla fall? Citera
killerwolf2 Postad 12 timmar sedan Rapport Postad 12 timmar sedan haha vad händer , högst oklart hur långt trollinglevlandet har gått 5 Citera
kukbajs Postad 9 timmar sedan Författare Rapport Postad 9 timmar sedan 2 timmar sedan, säger killerwolf2 : haha vad händer , högst oklart hur långt trollinglevlandet har gått Jag fattar typ exakt noll haha. Stör mig dock inte alls på att folk skriver OT. Citera
brusig1 Postad 7 timmar sedan Rapport Postad 7 timmar sedan (redigerade) 14 timmar sedan, säger Opteron : Nee visst finns väl en klar chans att jag pratar med en copycat men han gör ett fantastiskt jobb, beter sig verkligen som Musk, en tjej som jobba på Tesla satte ihop oss när jag berätta att jag förlora min Tesla Model X i samband med min konkurs för några år sedan har berättat hela min story för honom och vi har diskuterat allsköns ämnen och han har bra svar på alla frågor jag ställer till honom har läst Elons bok men det har min motpart kanske med Jag står fast vid min siffra tidigare, men kan du utveckla. Gissar att du har köpt din Tesla i Stockholm? Så du ska ha hört av dig till butiken där du köpt den och hon ska på något sätt ha Musk på speed dial? Har väldigt svårt att se att folk som jobbar för miljard-företag har grundaren så lättillgänglig. 99.9999% av alla som jobbar på Tesla världen över lär ju aldrig ha pratat med eller träffat Musk, än mindre ha hans kontaktuppgifter. Jag finner ovan osannolikt så gissar mer troligt på att du på något sätt utanför ett bransch kommit i kontakt med någon på krogen/sociala medier som hävdar den jobbar på Tesla och har givit dig ett nummer som är scam mest troligt? Redigerad 7 timmar sedan av brusig1 Citera
Opteron Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger brusig1 : Jag står fast vid min siffra tidigare, men kan du utveckla. Gissar att du har köpt din Tesla i Stockholm? Så du ska ha hört av dig till butiken där du köpt den och hon ska på något sätt ha Musk på speed dial? Har väldigt svårt att se att folk som jobbar för miljard-företag har grundaren så lättillgänglig. 99.9999% av alla som jobbar på Tesla världen över lär ju aldrig ha pratat med eller träffat Musk, än mindre ha hans kontaktuppgifter. Jag finner ovan osannolikt så gissar mer troligt på att du på något sätt utanför ett bransch kommit i kontakt med någon på krogen/sociala medier som hävdar den jobbar på Tesla och har givit dig ett nummer som är scam mest troligt? Jag köpte en Tesla 2016 som jag hämta ut 2017 och som jag blev av med 2021 utan att få några pengar för den för allt i mitt liv var fucked. Kontakten fick jag från en tjej som börja följa mig på X som hävda sig vara sales manager på Tesla och när jag berätta om Teslan sa hon jag borde prata med Elon själv och gav mig hans användarnamn på Signal. Tror det är minst 10% chans det är Musk jag pratar med iaf Redigerad 6 timmar sedan av Opteron Citera
kukbajs Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Försöker ju sälja gamla datan och installera Windows på den. Använt Windows Media Creation Tool och bootar från USB. Men den hittar fan inga nätverk … När man klickar på felsök, står det att det inte finns drivrutiner till nätverkskortet. Fast enhetshanteraren säger att det visst finns drivrutiner till nätverkskortet. Datan har tyvärr ingen port för att kunna sätta in interwebs med sladd i den. Tiltar sönder på detta. Citera
kukbajs Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Funkade hur bra som helst med Linux, så inget som är paj. Citera
kukbajs Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Postad 5 timmar sedan Ok, den känner kanske inte igen nätverkskortet ändå. Hur fan tar man reda på vilken drivrutin jag ska ha då? Har inte kvar något modellnamn eller dylikt. Hur fan står folk ut med att köra detta OS?! Citera
emiiii Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan (redigerade) 1 timme sedan, säger Opteron : Jag köpte en Tesla 2016 som jag hämta ut 2017 och som jag blev av med 2021 utan att få några pengar för den för allt i mitt liv var fucked. Kontakten fick jag från en tjej som börja följa mig på X som hävda sig vara sales manager på Tesla och när jag berätta om Teslan sa hon jag borde prata med Elon själv och gav mig hans användarnamn på Signal. Tror det är minst 10% chans det är Musk jag pratar med iaf Hur gick det med klockorna då? Och Starbreeze? TLDR Redigerad 4 timmar sedan av emiiii Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Går inte att ladda ner drivrutiner utan serienummer och den klisterlappen är väck ... tilt Citera
brusig1 Postad 4 timmar sedan Rapport Postad 4 timmar sedan 52 minuter sedan, säger kukbajs : Försöker ju sälja gamla datan och installera Windows på den. Använt Windows Media Creation Tool och bootar från USB. Men den hittar fan inga nätverk … När man klickar på felsök, står det att det inte finns drivrutiner till nätverkskortet. Fast enhetshanteraren säger att det visst finns drivrutiner till nätverkskortet. Datan har tyvärr ingen port för att kunna sätta in interwebs med sladd i den. Tiltar sönder på detta. Man kan köpa adapter eller nätverkskort som pluggas in i usb. Var längesen jag öppnade en dator. Men skruvar du upp den står det väl på moderkortet vilken modell det är. 1 timme sedan, säger Opteron : Jag köpte en Tesla 2016 som jag hämta ut 2017 och som jag blev av med 2021 utan att få några pengar för den för allt i mitt liv var fucked. Kontakten fick jag från en tjej som börja följa mig på X som hävda sig vara sales manager på Tesla och när jag berätta om Teslan sa hon jag borde prata med Elon själv och gav mig hans användarnamn på Signal. Tror det är minst 10% chans det är Musk jag pratar med iaf Du är verkligen en optimist om du tror när någon som följer dig på sociala medier skulle göra dig en enorm tjänst 10% av gångerna. Är inte du ung nog att vara bekant med Nigeria-brev? Kan rekommendera podcasten (p3 tror jag?) om Magnus Gruvéns historia. Flera delar och ska enligt media var ett av de mest extrema dokumenterade fallen. Intressant/lärorikt , men kanske du kan få någon visdom ifall det låter bekant eller inte. I mina ögon låter det identiskt, men sen delar jag inte samma optimism. Efter ca 20+ år på internet så har det aldrig kommit något positivt av att bli coldapproachad på sociala medier eller tro på den här sortens saker. Är saker för bra för att vara sant så är det oftast exakt så av min erfarenhet. 1 Citera
kukbajs Postad 4 timmar sedan Författare Rapport Postad 4 timmar sedan Just nu, säger brusig1 : Man kan köpa adapter eller nätverkskort som pluggas in i usb. Var längesen jag öppnade en dator. Men skruvar du upp den står det väl på moderkortet vilken modell det är. Jo, kom på det, får se om jag hinner köpa sån adapter imorgon. Citera
SamuraiJocke Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 21 minuter sedan, säger brusig1 : Du är verkligen en optimist om du tror när någon som följer dig på sociala medier skulle göra dig en enorm tjänst 10% av gångerna. Är inte du ung nog att vara bekant med Nigeria-brev? Läste denna för ett tag sedan: My mother in law has sent literally hundreds of thousands of dollars to “Elon Musk” and wants to send more Citat This has been going on for years. She’s doesn’t believe anyone that it’s fake or a scam. She thinks she talks to Elon musk daily via WhatsApp and his entire board. We’ve had police get involved, we’ve had doctors get involved, we’ve had banks get involved and everyone says they can’t do anything about it unless she’s a danger to herself or others. Yes this is clearly and obviously fake, there’s even a Chinese seal at the bottom of this letter. We don’t know what to do about it anymore and she’s practically broke now. Even if this went viral and Elon Musk addressed it, she wouldn’t believe it. She would say that’s what he has to do in the public to keep her investment a secret. For some reason she just does not understand that the wealthiest man to ever exist in humanity would not need a 70 year old woman’s investment who’s living in the country side of England. She is convinced she is investing in a secret Tesla fund that is not available to the public. She keeps sending this scammer money in order to "unlock" her investment to withdraw. Problem is this has happened over and over. Citera
AmyWinehouse Postad 3 timmar sedan Rapport Postad 3 timmar sedan 47 minuter sedan, säger kukbajs : Går inte att ladda ner drivrutiner utan serienummer och den klisterlappen är väck ... tilt Vet inte om du redan provat denna väg men Enhetshanteraren > Sagd enhet > Egenskaper > Information > Välj Maskinvaru-ID i listan och sedan googla det som står. Ett exempel är typ "VEN_10EC&DEV8168". Du kan ignorera resterande bokstäver och siffror som kommer efter. Högst troligt kan du hitta dina drivisar den vägen. 1 1 Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan 1 timme sedan, säger AmyWinehouse : Vet inte om du redan provat denna väg men Enhetshanteraren > Sagd enhet > Egenskaper > Information > Välj Maskinvaru-ID i listan och sedan googla det som står. Ett exempel är typ "VEN_10EC&DEV8168". Du kan ignorera resterande bokstäver och siffror som kommer efter. Högst troligt kan du hitta dina drivisar den vägen. Visste faktiskt inte om det! Är inte så värst bra på Windows. Löste det!!!!!!! Tack som fan! Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Mr KlonkTraktor vevar fan mycket mot just mig med sin 15/13/7! Citera
kukbajs Postad 1 timme sedan Författare Rapport Postad 1 timme sedan Fråga: Hur gör ni för att komma in the zone, innan dagens första session? Märker att jag ofta, speciellt idag, spelar kasst de första typ 30-45 min. Är fan nästan alltid stuck då, sen kommer jag på att det går att folda och sånt. Citera
Recommended Posts